27.06.2012

Bazı şablonlar tamamlandı...

Aşağıdaki kategorilerde şablonlar tamamlandı ve yüklemeler başladı. 
Sayfalara girdiğinizde göreceksiniz. Bazı şablonlarda blog resimlerine yer vermeyi planladık.

Bu nedenle Bloglar listesinde ismi olanların bir kısmını buraya yüklerken bloglarından resim aldık. Ancak başka resim kullanılmasını arzu eden olursa bir maille kullanmak istediği resimleri yollaması halinde değiştiririz.

Henüz yüklemesi yapılmamış olan arkadaşlar da, yapılmış olan örneklere bakarak kullanılmasını istedikleri resimleri maillerlerse seviniriz.

Şablonlar oturdukça buradan duyurmaya devam edeceğiz. 

Önerileri ve eleştirileri olanlar da lütfen çekinmesinler... bir arada yapacağız her şeyi... o yüzden böyle adım adım bildiriyorum...


Şablonları hazır olupyüklemeye başladıklarımızı aşağıda listeledik, üzerlerine tkladığınızda kestirmeden ulaşırsınız.






Sevgilerle kalın...


1 yorum:

  1. Yürek dayanmaz bu uğraşa, tebrikler valla, hayyatta uğraşmazdım ben. ehehe.

    YanıtlaSil