23.06.2012

Blog Listeleri Çalışmaları ile ilgili

Bildiğiniz gibi Bloglar Mahallemiz ile ilgili çalışmalar sürüyor...

A) Bloglar Listesi’ni dolduruyoruz.. kimi blogları kendimiz buluyoruz, kimilerini siz ekliyorsunuz… Teşekkür ederiz…

Arada fırsat bulduğunuzda kendi kayıtlarınızı kontrol edebilirseiz ve;

1)      hatalı bir kayıt varsa bildirirseniz düzeltiriz
2)      logosu veya tanımı eksik olanlar bunları sağlayabilirse hemen ekleriz..


B)  Ayrıca, Bloglarımız ve Kategorileri diye bir başka liste daha hazırlıyoruz;

1)   Bu kategorileri kontrol ederek, genel olarak eklenmesi veya değişmesi gereken kategorileri önermenizi rica ederiz. Özellikle, Kişisel Bloglar tipinde,  bir türlü adlandıramayıp şimdilik Yaşam ve Ben diye adlandırdığım kategori için isim önerileri beni son derece mutlu edecektir. 

2)   Bloglarınızı bu kategoriler altında doğru toplayabilmek için tek tek hepinizin bloglarını incelemek mecburiyetinden beni kurtarmak adına: bloglarınızın altına girmesi gereken kategorileri bir mail ile bildirmenizi, ve örneklerde gördüğünüz gibi kısa tanımlamalar yollamınızı  rica ederim..

3)  Bu kategorileri oturttuktan sontra Bloglar Listesi’nde de buna göre kategoriler ayarlanacaktır ve her iki liste de kılanlımda, sürekli güncellenerek kalacaktır..


C) Bir logo ihtiyacımız var.. bu konuda becerikli arkadaşlardan bir logo istiyoruz … Mahallemiz için bir nevi bayrak olacak bir logo…

D) Diğer sayfalar ve konularda da öneri ve desteklerinize şimdiden teşekkürler…




4 yorum:

  1. Merhaba, blogumu hafta sonu eklemiştim. Bugün göremedim. Şimdi tekrar gönderdim. Kontrol edebilir misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın yuklenmiş olur. gecikme için özür dileriz

      Sil
  2. Tek kelimeyler mükemmel bir siteniz var, ayrıca paylaşımlar içinde teşekkür ederim. Grand Ofis

    olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz... Daha iyi olmak için desteklerinize şimdiden teşekkürler..

      Sil