27.06.2012

Duyuru - Aslı Hanımdan sevindirici haber

Sevgili arkadaşlar..
Blogunun sahibi Aslı hanım, kardeşinin geçirdiği trafik kazası ile ilgili güzel haberler içeren bir mesaj yazdı.
Buraya aynen aktarıyorum :
“Canım arkadaşlarım. Biraz önce eve geldim ve yazdığınız her bir kelimeyi okudum. İlginiz, sıcak, samimi sözleriniz beni mutluluktan ağlattı. İyiki yanımdasınız Allah hepinizden razı olsun.

Kardeşimin yanında kalıyorum ve biraz önce ablama emanet ederek eve geldim. Allaha şükür günden güne iyileşiyor, bugün burnunda ki dikişler alındı, 10 gün sonra dirseğindeki dikişler alınıcak. Bir buçuk ay sonrada kolundaki alçı çıkarılıcak. Yüzündeki şişlikler ve morartılar iyileşmek üzere.

Bir süre daha burada olamayabilirim ama geldiğimde hepinizi tek tek ziyaret edicem, çünkü hepinizi çok özledim.”

6 yorum:

  1. aa bilmiyordum, sayende öğrendim Serkancım, acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim duyurunuz için öyle duygulandırdınızki beni.

    Artık günden güne iyileşiyor kardeşim, tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil