11.07.2012

Bloglar Listesi ile ilgili Duyuru

Önümüzdeki bir kaç gün, Bloglar Listesi ile Bloglar Tanıtım Rehberi entegrasyonu çalışmaları olacağından Bloglar Listesinde olacak olan hatalar ve gel-git düzensiz değişiklikler için sabrınızı rica edeceğiz..
Hepinize şimdiden sabrınız için teşekkürler..

Blog eklemek için Bloglar Tanıtım sayfalarındaki Yorum&Blog ekle butonu you ile blog ekleyebilirsiniz...
Blogunuza eklemek istediğiniz görsel ve yazıları : muhtarbizimmahalle@gmail adresine mailleyebilirsiniz
Blog tanıtım sayfalarında ve/ya kategorilerde istediğiniz değişiklikleri ister mail ile ister Bloglar Tanıtım Rehberi'ndeki yorum & Blog eke sayfasından iletebilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler..

Sevgiyle Kalın,




4 yorum:

  1. gerçekten çok hoş bir uygulama yapmışsınız =) linkinizin olduğu görseli bloguma ekledim. fakat kendi blogumu listenize nasıl ekletebilirim acaba?

    YanıtlaSil
  2. teşekkürle

    hem yorum sayfalarından ekleyebilirsiniz hem de muhtarbizimmahalle@gmail adresine bir mail atarak.. eğer mümkünse header ve/ya logonuzu ve bir kısa tanıtım yazısı ve kullanılmasını istediğiniz görselleri maillerseniz çok daha makbule geçer bizim işimiz kolaylaşır..:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir liste çıkıyor ortaya, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil