8.07.2012

Duyuru mektubu...


Bloglar Tanıtım Rehberine geçirdiğimiz bloglara aşağıdaki duyuruyu tek tek yollayarak uyarıyoruz ama yine de burada da yayınlamak istedim...atladığımız varsa diye veya blog üzerinden yorum yazarak mesaj yollamak isteyen bazı arkadaşlarımız nereye mesaj bırakacaklarını kolay bulabilsinler diye...


''
Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
Lütfen bir göz atarak;  a) değişiklik isteklerinizi  b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz  halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

Ayrıca:

Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı,  şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

Tanıtım sayfanıza girmek için:
burada........... BLOGLAR sekmesine geçerseniz burada da ......BLOGLARI sekmesindeki indexte blog adınız bulacaksınız.
Onaylarınızın tamamlanmasından sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

Şimdiden teşekkürler

''

35 yorum:

  1. İlk olarak benim blogumun kategorisini edebiyat blogu olarak değiştirmek istiyorum. İkincisi ise blog logosu eklemek istiyorum. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM HEMEN DEĞİŞTİRİYORUM.. LUTFEN LOGONUZU muhtarbizimmahalle@gmail adresime maillermisiniz.
      çok teşekkürler..

      Sil
    2. çok teşekkürler :)

      Sil
    3. ben teşekkür ederim renkleri de logoya uydurmaya çalıştık.. ama her zaman güncellemeniz olası...lutfen guncellemk istediğinizde uyarın... biz de guncellemeye gayret edeceğiz ama yine de sizin kontrolunuz daha sağlıklı olur...

      Sil
  2. kategorim yerli yerinde :) fikrine sağlıkk :) sadece ben de tanıtım yazımın üstüne bir logo gönderebilirim. Sanki çok boş durmuş gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.. logo olunca daha iyi oluyor elbette. gonderirsen sevinirim.

      Sil
  3. Benim için hiçbir problem yok, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Sevindim doğrusu beni de listenize almanıza.Ne ince ve hoş fikir!Muhtarlık fikrinizi tebrik ediyor, katkıda bulunanlara teşekkür ediyorum.Sevgi ve saygı ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de size teşekkür ederiz... aramızda olmanız mutluluk verici..

      Sil
  5. Oy oy oy, ne kadar da ilerlemiş bu proje! Duy beni fikri ayrıca güzel, forum alanı bilem açılmış.

    Benim blogumu edebiyat blogu yanı sıra kişisel olarak da düzenlerseniz daha iyi olur sanırım. Tanıtım olarak ise şu cümleyi eklemek isterim : Şu mavi gökyüzünün altında söylenmedik hiçbir söz kalmamıştır.

    Tekrar teşekkürler, yapımda ve yayında adı geçen herkese:p

    YanıtlaSil
  6. öncelikle teşekkür ederim size. güzel bir oluşum. blogumun ismini hobi blogu olarak değiştirebilirmisiniz. birde blog logosunu değiştirmiştim. onuda ekleyebilirmisiniz. tekrer teşekkürler....

    YanıtlaSil
  7. Degerli site yöneticisi,sitenizi çok begendik Dell dizüstü yedek parçaları başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel bir fikir. Burada yer almaktan cok mutlu olurum. Blogla ilgili simdilik herhangi bir ekleme veya duzeltmeye gerek yok bence. Belki mumkun olursa daha sonra bir logo eklemesi rica edebilirim. Emeginize saglik. Beni de dusundugunuz icin tesekkurler. Iyi calismalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.. ne zaman istreseniz logo eklenebilir, arzu ettiğiniz her zaman güncelleme yapılabilir...

      Sil
  9. Bu projenin içinde bulunmaktan mutluluk duydum...teşekkür ederim...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de sizin varlığınızla çok mutluyuz.. teşekkür ederiz.

      Sil
  10. Ben de bazı şeyleri değiştirmek istiyorum.

    1) Blog kategorimin "Kişisel Bloglar" kategorisine alınmasını,

    2) Tanıtım yazımın aynen şu şekilde yazılmasını;
    "Entelektüel basit bir şeyi karışık söyleyebilen kişidir; sanatçı ise zor bir şeyi kolay..." - Charles Bukowski

    3) Blog logosu eklemek istiyorum. Loguyu adresinize gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam hemen ilgileneceğiz logoyu gonderdikten 20 dak sonra bir kontrol edilen lutfen teyidleşelim

      teşekkürler..

      Sil
    2. Tamamdır, çok güzel olmuş. Teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. teşekkürler..
      şu andan itibaren direk blogla listesinden de busayfaya girebilirsiniz, yavaş yavaş tüm bloglar oyle olacak

      Sil
  11. Merhabalar,böyle bir projeyi hayata geçirdiğiniz ve beni de aranıza alığınız için çok mutlu oldum çok teşekkür ederim:) Blogumun Edebiyat bloglarında yer alması benim içinde uygundur herhangi bir ek işleme gerek yok tekrar çok teşekkür ederi:)Emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz aamızda olduğunuz için...

      Sil
  12. Merhaba blog tantim sayfamda daha once olan blog adresi ve blog tanitimi yazisi artik yok. Ve sadece kisisel blog kategorisinde kalirsa sevinirim. Hobi blogu yazisi olmasin lutfen. Tesekkur ederim.iyi calismalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç gün sabır blog listesi ile blog tanıtım sayfalarını birleştiriyoruz şu anda blog listesinde senin blog adına tıklayınca tanıtım sayfana atıyor hobi konusunu sabah hemen hallederiz

      Sil
  13. Blog tanıtımlarınız için teşekkürler.
    ''Şeytanın Yaz Dedikleri'' adlı blog sayfamın kültür ve sanat ağırlıklı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca Bloglar Listesi'nde yer alan sayfamın tanıtılan diğer bloglar gibi resim ve yazıları ile yer almadığını gördüm. Sayfanın yeniden yapılandırılmasını diliyorum. Selam ve saygı ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler..
      en kısa sürede gerekeni yapacağız bir de sizden rica etsek biza logo ve header mailleyebilirmisiniz? muhtarbizimmahalle@gmail.com

      Sil
    2. header hariç hallettik..:))

      Sil
  14. Merhaba!! Cok güzel bir fikir bu.Benim blogumu da kozmetik bloglari altinda düzenlermisiniz?

    http://all-around-dyg.blogspot.de/



    Sevgiler
    DyG`STyLe

    YanıtlaSil
  15. Bende kişisel blog diyorum blogum için. Sizce öylemidir acaba? her şey var çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de öyle kişisel karma konular blogu desek?

      Sil