15.07.2012

Katolog & Liste'ye Katılmak İsteyenlere Duyuru

1 AĞUSTOS 2012 TARİHİNDEN İTİBAREN, ÜYE OLMAK İSTEYENLER:
"ÜYE OL"   SAYFASINDAKİ FORMU DOLDURMAK YOLUYLA ÜYE OLABİLECEKLER.
------------------------------------
Bloglar Listesi'ne veya Mahallemizin Sakinleri'ne  yani Muhtarlık'a üye olan herkesin katalogda ve/ya listede olma hakkı var...

Üyelerimizden herhangi birisi,  'ben listede olmak istemiyorum' ve/ya 'ben katalogda olmak istemiyorum' demedikçe Liste ve/ya katalogda kendisine yer verilecek... o yüzden liste ve/ya katalogda olmak istemeyen üyelerimiz lütfen bir uyarı yollasınlar...

Bloglar Listesi ve/ya Muhtarlık üyesi olmadığı halde Liste ve/ya katalogda olmak isteyenler ise :
a) muhtarbizimmahalle@gmail adresine atacakları bir mail ile
veya,
b) katalog sayfalarında menulerde yer alan e-mail veya yorum/blog ekle sayfalarından kayıt olabilirler...

BAŞVURU SIRASINDA HİÇ BİR UYARI YAZMAZLAR İSE: HEM LİSTEDE HEM DE KATALOGDA YER VERECEĞİZ... O YÜZDEN LİSTEDE VEYA KATALOGDA YER ALMAK İSTEMEYENLER LÜTFEN BUNU BELİRTSİNLER...

Başvuru sırasında ;

- blog tam adı
- blog adresi
- blog yazar adı
- varsa logo
- varsa  header (başlık)
- kısa bir tanıtım yazısı
- blogun ana tema kategorisi
- blogun yer almasında fayda görülen diğer tema kategorileri

bize gönderilebilirse.. katolog ve listemiz çok daha kısa sürede tamamlanmış olacaktır ve karışıklıklar-değişikler daha az olacaktır...

Hepinize şimdiden teşekkürler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder