31.08.2012

Ben şimdi ne oluyorum?

Genelde aynı fikirde olunca "siz zaten aynısınız!" veya "onlar" gibi laflarla birileriyle aynı sepete atılıverilirsiniz...

30 Ağustos Zafer Bayramı ardından...Asortik Krep'in Blogu bir karikatür yayınlamış....


Asortik Krep Blogu



O karikakatürdekilerle ben aynı düşüncedeyim...

Bu durumda ben onlarla aynı kategoride mi olmuş oluyorum?
Eğer öyle ise; düz mantık gereği benim ve onların düşünemiyor olmaları gerekir... çünkü hep öyle denir...

Yok değil ise... o zaman hep öyle diyenler yanılıyor oluyor...
Eğer hep öyle diyenler yanılıyorsa...
....

neyse ben bir durayım... siz bir bakın bakalım....sonra da bana bir anlatın tüm mantıklar sinsilesi çerçevesinin kesişimine göre ben ne oluyorum? 

karikatürü görmek için...buradan...

8 yorum:

  1. etiketlenmekten nefret ediyorum.bu da bir etiket işte.oradan bakınca böyle mi gözüküyoruz.bir de benim penceremden baksanız diyeceğim yok onu da başka yöne çekecekler.mücadele etmekten kendi değerlerimi ifade etmekten yoruldum.ne zor ya:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel ifade etmişsin...
      ben artık bıktım sürekli tekrarlamaktan ama dışarıdan tek bir pencereden görünene bakarak etiketlemek de etiketlenmekte cinayetle eşdeğer.. dillerde bu kadar çok özgürlük lafı dolaşırken görünmez duvarlar ardındaki zindanlara insanları istiflemek niye?

      Sil
  2. Genelde tek yazıya göre yazanı değerlendirmeyecek kadar blog aleminde uzun süredir yazan biri olarak sizin baktığınız açıdan bakmamışım ben bu karikatüre,yaklaşımınızı ilginç bulduğumu söyleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben sizin blogunuzu severk okuyan birisiyim... (dayatilan olarak)

      bu karikatür, çok iyi ve çok az söz ile sayfalar dolusu mesaj anlatan bir karikatür bence... o yüzden duyurmadan geçemedim burada...
      karikatürcülerin zekalarına ve dünyaya bakışlarını yansıtma biçimlerine hayranım... o yüzden bir karikatüre bakıp geçemiyorum...bazen de belki çizenin aklının ucundan geçmeyen noktalara beynim beni taşıyabiliyor...

      seçiminiz çok güzeldi ve bizimle paylaştığınız için teşekkürler...

      Sil
  3. Pek yorum yazmayan ama devamlı okuyan bir kitlem varsa ne mutlu bana :))
    "Aslolan takip etmektir" diye birde blog manifestosu da sallasam buraya yakışır sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yorum bırakılıp bırakılmamasına takılmayın...
      herşeyden once biraz- hatta fazlasıyla tembeliz gerçek anlamda yorum yazma konularında... oysa yazar için bir moral oluyor yorum almak.. teşvik almak oluyor...
      bu konuda sitemde haklısınız..
      bundan sonra elimden geldiğince deneyceğim... ama sadece "ceee ben geldim" demeyi sevmiyorum...
      ve eğer takip etmiyor olsam bu karikatürü de göremezdim di mi???

      işin şakası bir yana, elimden geldiğince yorum bırakmayı deneyeceğim...

      sevgiyle kalın...

      Sil
  4. Beni yanlış anladınız :) Ben anlatamadım desem daha doğru olur, ben illa yorum yazılması taraftarı değilim,söyleyecek bir şeyim yoksa asla yorum bırakmam, yazmış olmak için bırakılmasından hoşlanmam.Yorum yazılsa da yazılmasa da ben yazarım.Yani gerçek duygularımı yazdım,okuyun, illa yorum yazacağım diye kasmayın,bende kasan blogculara fazla gitmiyorum demek istedim :)

    YanıtlaSil
  5. ben de aynı düşüncedeyim... sizi anlıyorum...

    YanıtlaSil