5.09.2012

Adalet Dedikleri....



blogundan düşünülesi bir yazı....

4 yorum:

  1. Şimdi bunu yazarak buraya belki çok ciddi bir yazıyı alaşağı ediyorum; ama yazıyı okumadığımdan sadece yanlış kelime hatamı belirtmek isterim.
    "Adet Dedikleri....." diye okuyup böyle hafiften sırıttım, itiraf etmek istiyorum. Ve sanırım son yazıları şöyle böyle katlediyorum yavaşça, muhtarııım. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üniversiteli olacak gençliğin hali bu...vay başımıza geleceklere...:)

      Sil
    2. Amaaa gençliğimin sığ kafasını benim masumane yorumumdan yola çıkarak genellemeye döküp bir tokat gibi fırlatmayınız muhtarım blogta. ehehe.
      Ve şimdi bunu yazarak belki yine "O geleceği katleden geeeenç"lerden olacağım ama, belirtmezsem olmaz. "Mahallenin Muhtarları" diye bir dizi vardı ya eskiden, nasıl olduysa daha önce blog ismi hiiiiç anımsatmamıştı onu bana. Şimdi o kadar çok "muhtarım" yazdım ki bir anda fişek gibi gelip düştü zihnime. O zaman ben susup kaçayım en iyisi. ehehe.

      Sil