5.09.2012

Bunu da yapacaktıymışız...:) Muhtarlık Zooor işmiş bea!!!!

Mahallemizin bir er kişisi der ki....


Özetle; yufka yürekli, kel, göbekli bir insanım.
3 yıldır nadasta olan biriyim ve ben de sevmek, sevilmek istiyorum. Talip var mı?

iletmesi bizden detayları okuyup da düşünüp tartması sizden...

kim miymiş bu er kişi???  Tıkla kendin gör....kim olduğunu da,  gerçek derdinin ne olduğunu da...

                                                                     BURAYI TIKLAYACAKSIN...:)))

3 yorum:

  1. hemen baktım ama yas tutmuyo malesefkı:(((
    bende mı boyle bı yazı yazsam ne dersın:)

    YanıtlaSil
  2. Meraktan bir tık ettim buraya. Sonra biricit'in yorumunu görünce bir kahkaha atmış olabilirim, yani affına sığınarak. ahahahaaa.

    YanıtlaSil
  3. ahahaha benden bi tane daha işte :) biricit güldürdün beni yavrum :)
    böyle hizmetleri de olsun tabisi mıhtarlığın güzel sevdim tuttum bayıldım hatta! hemen kişisel özelliklerimi ve aradığım insanla ilgili kriterlerimi yazıcam ahahaha :)

    YanıtlaSil