8.09.2012

DUYURU: ÇOK ÖNEMLİ

MODADA KANKAN'dan destek talebi... Postunun kopyasını aynen yayınlıyorum...yine de post başlığına tıklayarak kendi sayfasından okumanızı tavsiye derim....

TÜM BLOGGERLARDAN DESTEK LÜTFEN



İŞTE HIRSIZLIK BÖYLE BİR ŞEY OLSA GEREK  BENDEN İZİNSİZ KULLANILAN RESİMLER KAYNAK BELİRTMEDEN BENİM İSMİMİ KULLANARAK YAPILAN İŞLER .... 

İŞTE TAKLİTÇLERİn SAHTEKARLARIN LİNKLERİ

https://www.facebook.com/pages/OJE-/210791002383018?ref=stream  

http://www.facebook.com/pages/Modada-Kankan/503662946328029 

LİNKTE HESAP AÇMIŞ Bİrkaç SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ VE MODADA KANKAN İSMİNİ MUCK YAPTI SONRA OJE OLARAK DEĞİŞTİRİLMİŞTİR DEMİŞ ... SEVGİLİ ANNECİĞİM SAYESİNDE HABERİM OLDU ....
ARKADAŞLAR LÜTFEN DUYARSIZ KALMAYALIM BENİ YALNIZ BIRAKMAYIN BU KONUDA... GEREKENİ YAPALIM BEN SAYFASINDA DUVARINA YAZDIM FAKAT SİZDEN DE DESTEK BEKLİYORumm ..
YAZDIĞIM YAZIYI SİLMİŞ ..
ADMİNLER DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM..BU HEPİMİZİN BAŞINA GELEBİLİR...

SAYFALARI ŞİKAYET EDELİM LÜTFEN!


ve 1 de değil 2-3 tane ama TAKLİTLER ASLINI YAŞATIRMIŞ BUNU UNUTUYOLAR....DESTEK LÜTFEN 


OYSA BENİM ADRESİM '' https://www.facebook.com/pages/Modada-kankan/349034435145887  BUDUR! 

3 yorum:

  1. Emek hırsızlığına hayır tabi. Destekciniz.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum emeğe saygısızlık çok yanlış,yapabilecğim bişi varsa,yardımcı olmaya calısırım..

    YanıtlaSil
  3. linkini verdiğin 2 sayfayı da şikayet ettim.. umarım kapatılırlar...

    YanıtlaSil