22.09.2012

Hepinize bir güzel haberim var... ve bir de ricam...aslında bir kaç rica...:)))

Sadık okuyucularımızdan bir tanesi, mahallemizin ortamını ve kendi aramızdaki dayanışma ve eğlenceyi çok sevdiği için aramıza katılmak istemiş...ve bir blog açmış... sırf bizimle olsun diye...

Mahallemizin muhtarlığına koşup gelmiş hemen... ve kaydını yaptırmış (2 gün önce)... bir-iki güne kadar da ikametgah evrakları tamamlanmış olacak... 

Düşünebiliyor musunuz mahallemiz sayesinde bloglar dünyası bile göç almaya başladı ... bu güzel haberimdi....

Bugün kendisinden çekingen bir mail aldım.... aramıza nasıl katılacağını soruyordu...kendisine elbette muhtarvari bir cevap verdim... sizlerin de .kendisine hoşgeldin diyeceğinizi  ve  aramıza katılmasında  da, blog dünyası hakkında yol göstereceğinizi de biliyorum.... ve ellerinize teslim ediyorum...

Kim olduğunu söylemedim mi ???? Peki söylüyorum.... Tosbağanın Dünyası....

Şimdi ricalar kısmına geçiyorum....

Blog Katalog'un Blog Post kısmını hazırlamaya başladık....

Blog Katalog'da isteyen okuyucu istediği kategorideki bloglara ulaşabiliyor...

Ayrıca isteyen okuyucu istediği konudaki postlara ulaşabilsin diye  Post Index'ini de yapıyoruz...

Bu sefer Kategorilerimiz konu temalarına  göre oluyor ve içerisinde de konu başlıklarına bölünüyor sonra da o konuda hangi blog bir post yazmış ise o postlara link veriyoruz...
Bir kaç kaba örnek hazırladık zaten... örneklere bakabilirsiniz... biraz deli işi gibi görünse de direk istediği konuda okumaya gitmek isteyen okuyucular için gerekiyordu... her neyse işte örneklere buradan bakabilirsiniz.. Blog Post Index

Şimdi sizden ne mi istiyorum???

1) Geçmişte hazırladığınız ve en çok beğendiğiniz 5 adet postunuzun linkini istiyorum.

Ve, özellikle sayfası korumalı olanlardan da: 
-  yazı ile ilgili 1 tek tane görselinin kopyasını, ve 
- yazısının ilk paragrafının kopyasını  göndermesini rica ediyorum....

Sonra biz sayfalarınızdan rast gele sçerek koymaya devam ederiz ama atladıklarımızın olması ihtimali de olacağından... her ay bize 5 adet post linkinizi seçerek yollarsanız biz de bunları yerleştririz...

ama lütfen yollarken   " işte linkim....... bu da başlığı........" deyiverin... postunuzun ille de olan başlıklardan birisinin altına girmesi gerekmiyor... siz olması gereken konu başlığını yazın biz o başlığı açarız... 

ne olur didk didik bütün postlarınızı okuma zorunda bırakmayın bizi... ki bir an önce postlarınız yükleyebilelim....

mail adresi: muhtar@bloglar mahallesi.com

2) açılması gereken konu başlıkları aklınıza geldikçe listeleyip de bize maillerseniz seviniriz...
mail adresi: muhtar@bloglarmahallesi.com

3) Etik Kodlarımızı hazırlamaya başlıyoruz... önerilerinizi lütfen mailleyin: muhtar@bloglarmahallesi.com

Şimdiden teşekkürler....




14 yorum:

  1. tosbağanın dünyası, mahallemize hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle, tosbağanın dünyası'na hoşgeldin diyorum efeniiim. - Arkada alkışlar kopuyor, bir konuk sanatçıyla açılışı başlatıyorum sonra. -
    Sonralıkla, ben kendimi tek bir kategoriye ait hissedemiyorum muhtarım, passaporola hakkım ya da seyirciler sorma jokerim falan var mı?
    - Tamam bu çok ciddi güzel konseptinizi saçmalayarak bozmak istemem. Cidden, yaptığınız çok emek isteyen bir şey, - daha önceden milyon defa söylediğim gibi - helal valla, sabrına sağlık. -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen söyle kategorilerinii diye kaç defa söyledim sana...:))) tembel kız...)))

      teşekkürler... birlikte her şey kolay ve güzel oluyor...

      Sil
  3. Hoşbuldummmmm ve çok mutlu oldummm teşekkür ederim :)) hatta şaşkınlık içersinde okumaktayım işden eve geldiğimde mail kutuma baktım hemen acaba bir cevap varmı bu acemiliği nasıl yeneceğim diye birden takipçim olduğunu üzerinede bu yazıyı gördüm.Mutlu oldum çok teşekkür ederim sayın muhtarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin... mutlu oldun ya değdi...

      Sil
  4. hoşgeldin tosbağa :)
    sayın muhtar çok zor değil mi bunları yapmak.. bravo valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya zor değil... zor olan blogları tek tek baştan sona okumak ve içinden seçmeye çalışmak... aslında keyifli ama vakit kaybettirdiğinden zor oluyor ama bloggerlar kendileri yolladığında hızlanır ve herşey oturduktan sonrası kolay olur....

      Sil
    2. doğru her blogger haber verirse daha rahat olur.. Kolay gelsin ozaman :)

      Sil
    3. sağol... senden de bekliyoruz....:))) kaytamak yok tamam mi???!!!

      Sil
    4. tabi tabi bakıyorum hemen..

      Sil
  5. Hadi bakalım sana da kolay gelsin Sevgili Tosbağa...
    İyi bloglamalar.

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin Sevgili Tosbağa
    HOŞGELDİN...

    YanıtlaSil