5.09.2012

DUY-BENİ: Maillerinize bakın!


Sevgili Blog Arkadaşlarım,
Lütfen Maillerinize,Spam Maillerinize bakın,Bakın lütfen dedim yani:))  Belki acil bir mail gelmiş olabilir!:)
Sevgiler Mahallemizin Tüm Sakinlerine..

6 yorum:

  1. Sakin bir insan sayılmam belki; ama mahallenin sakini olduğumu sanıyordum..... Kendimi bir parçası olarak görüyordum buranın. Her şey boş bir hayalin zırvalarından ibaretmiş demek. Bana gelen hiçbir şey yok sevgili muhtarlar, hatta kaynak bile açılmadı, çok kırıldım, sanki tiz sesli bir hatunun çığlığında kırılan bardak gibiyim, kolaysa yapıştır.....
    - Ya valla çok saçmaladım ben buraya, offfff, neyse ama cidden mail falan yok bende. Ama zaten benim mailim de yoktur ki sizde. Ama var da; ama yazıyı yazan biricitmiş o zaman yok. Yah yah neyse, bu sefer cidden sustum ben. ehehe. -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kooparttın sonunda beni... sen hiç ciddi olmaya olanak vermesin di mi?
      :))) muhtarı bile civittirdin yani...


      Sil
    2. ahahahaa olsun ama iyidir cıvıklık arada, bir rahatlatır ruhu.

      Sil
    3. mahallemızın en sakını:))

      Sil
  2. huhuuu bende bişiy bulamadım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an ıcın değıl ama maıllerımıze hep bakalım çiçocum:)

      Sil