1.09.2012

Yeni bir blog için Çevre konusunda duyarlı yazarlar aranıyor...



29 Ağustos Nükleer Silahların Test Edilmesiyle Mücadele Uluslararası Günü, genç bir blog arkadaşım olan Uğur Böceği ( blog adı: Boş Dünyanın Boş İşleri)  bir yorum bırakmıştı..

"ben bu konuda bilinçlendirme nitelikli ve amaçlı ufak bir blog oluşturmak istiyorum, çok kullanıcılı(yazarlı) bir blog, bu konuda gerçekten duyarlı olan atkadaşlar birşeyler yazmalı bu bloga bu konuda gerekten duyarlı olan atkadaşların, çevresel felaketler ve doğanın korunması üzerine"

demişti... ve sözünü tuttu... çalışmalara başladı...

Bu konuda blogunda  yaptığı duyuruyu kendi blogumda paylaştım ve burada sizlerle de paylaşmak istedim...








"yeni oluşturduğum blogumda bana gönüllü olabilecek her gün en fazla ya da en az bir gönderi yapabilecek sonradan blogu nedensiz terketmeyecek, çevresel felaketler ve doğanın korunması konusunda duyarlı ve gerçekten bilgili tamamen gönüllülük esasına dayalı ve ticari kaygı gütmeyen yazar arkadaşlar aranıyor ilgilenenlerle msn üzerinden ayrıntılı olarak blogun çatısını oluşturucağız. şimdiden teşekkürler."

ilgilenenler için başvuru  adresi: http://bosdunyaninbosisleri.blogspot.com/2012/08/gecici-gonderi-amacna-ulasnca.html

başarılar diliyorum....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder