29.10.2012

ANNEM...Benim için bu yıl hüzün Eylül ayında başladı...

Giritli Kızını'dan insanı duygulandıran çok anlamlı bir post:

"ANNEM...Benim için bu yıl hüzün Eylül ayında başladı...
Benim için bu yıl  hüzün Eylül ayında başladı ve Ekim ayında devam ediyor .
Çünki annemin kaybettiğimin üzerinden Ekim ayının sonun'da bir yıl olacak .Bir yıl ama sanki dün gibi her gün her şekilde aklım'da. Günlük yaşantımın içinde adım attığım her yer'de.
Giritli olmamız.
Anne ve babadan ne gördüysek gelenek göreneklerimizi devam ettirmeye çalışırız .Giritli ailelerde gelinler ve dağmatlara çok büyük saygı  vardır. Güzel geçim olsun istenir.Evlatların arasında asla  ayrım yapılmaz .Kızları çok evcimen yetiştirir anne .Evini çekip cevirsin çocuklarını iyi yediştirsin isterler .Erkekleri ise eşlerine çok saygılı olurlar el üsttünde tutarlar evlerinde her zaman bir düzen vardır.İşte bizler'de böyle bir kültürde büyüdük
Canım annnem  Canm babam onları çok özlüyorum.......
29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMI İkisi içinde çok önemli bir gündü .Biz 4 kardeşiz...."


devamı...için buradan...TIK..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder