24.10.2012

Bir şeyler yapabilir miyiz???




happythankyoumoreplease'in kendi sayfasında duyurduğu ve bizden de burada duyurmamızı rica ettiği mektuptan bir bölümü burada yayınlıyoruz... Mektubun ve fotoğrafların tamamına ve yardım detaylarına ulaşmak isterseniz:

Paylaşma vaktidir bu vakit..

Bahadır Emirler 
Telefon: 0531 781 06 81 

"İngilizce öğretmeni olan eski bir arkadaşım geçtiğimiz yıl öğretmen olarak Hakkari'ye atanmıştı ve yaklaşık bir buçuk senedir Güney Doğu'da öğretmen olarak çalışmakta... Yaz aylarında kendisiyle görüşme fırsatı buldum ve öğrencilerinin tahmin edilemeyecek kadar eksiği olduğunu öğrendim. Bunun üzerine elimdeki kitap ve kırtasiye malzemelerini, çevremin de desteğiyle birlikte Hakkari'ye göndermeye karar verdim. Ancak ne yazık ki çevrem yeteri kadar ilgi göstermedi. Altı yüz küsür facebook arkadaşımdan sadece biri, sağolsun, bir koli hazırlayıp gönderdi :) Ağustos ayından beridir malzeme arayışı içerisindeyim ve iş yerimdeki arkadaşlarımın da desteğiyle bir miktar kitap ve kırtasiye malzemesini hazır bulundurmama rağmen içime sinmediği için gönderemedim. Bayram'dan sonra son bir gayretle malzemeleri tamamlayıp Hakkari'ye ulaştırmayı planlıyorum. Bu konuda senden ufak bir ricam olacak, belki çam sakızı çoban armağanı kütüphanenden bir iki kitap ayırarak ve blogundan bu yardımı duyurarak bana yardımın dokunabilir.
....Yardımın gideceği okulu arayıp kolileri teslim alacak öğretmen arkadaşım Ahmet Kazu'nun çalıştığı Hakkari Ticari Meslek Lisesi'ni arayıp kendisiyle görüşebilirsin....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder