13.10.2012

Muhtarlık Duyurusu...!!!

Uzun süredir muhtarlıktan duyuru olmamıştı... özlemişsinizdir diye düşündüm:)))

Arkadaşlar bazı duyumlar aldığımız için bir açıklamayı  tekrarlamak istiyorum... sanırım Türkçem yeterli olmamış anlatamamışım daha önce o yüzden bir daha deneyeceğim:...

 "Paylaşmak İstiyorum" adında bir servis kurduk... Bu sayfanın sol üst tarafındaki "Paylaşmak İstiyorum" adlı linkten veya sağ alt köşedeki "Paylaşmak İstiyorum" yazan kutucuktan  önce Paylaşmak istiyorum ile ne yapabileceğinizi anlatan sayfaya oradan TIK yazan yere tıklayarak da  bu forma ulaşarak bize paylaşmak istedikleri post veya haberlerinizi bildirdiğinizde biz de yayınlıyoruz....

 Bazı arkadaşlarımız bunun farkındalar, çok güzel kullanıyorlar... hem kendi arzu ettikleri duyuruları yapmış oluyorlar hem de bizim işimizi kolaylaştırmış oluyorlar...

Henüz fazla kimsenin haberi olmadığının farkında olduğumuzdan biz de elimizden geldiğince günlük postlardan seçerek yayınlıyoruz...

Ancak 700 den fazla blog var ve hepsini her an okuyup takip etmemiz olası değl... elimizden geldiğince farklı kişilerin postlarına el atmaya çalışıyoruz.. 

Bu yüzden kimse alınmasın... Beğendik-beğenmedik tarzında bir seçim değil... 

"Benim blogumla ilgili yayın olmadı... neden olmuyor?... beni sevmiyorlar mı??... beğenmiyorlar mı?... veya benzeri..." düşüncelere lütfen kapılmayın...

Burada yayınlamasını istediğiniz ne varsa lütfen sadece bildirin biz de yayınlayalım...

Hem bizim işimizi de kolaylaştırmış olursunuz çünkü bizler de çalışıyoruz... ailemiz var... boş vakitlerimizde şu mahalleyi şantiye olmaktan çıkartmaya uğraşıyoruz... falan...

Nolursunuz bir de böyle olmadık alınganlıklara veya düşüncelere kapılmayın.... Yoksa ben de kapılırım... bana düşman mısınız her şeyi hazır bekliyorsunuz ?? Nerede blogpost yazılarınız...falan diye sormaya başlarım.... fazlasını bile sorar bir de üstüne ağlarım ahanda böyle...





9 yorum:

  1. cok guzel bı paylasım olmus,elıne ve yureğıne sağlık dayatılancım:)

    YanıtlaSil
  2. (: ahaha, saygılar muhtarım :)

    YanıtlaSil
  3. Önceki duyuruda da haberim olmuştu ama öyle şahane postlarım olduğunu düşünmediğimden katılmamıştım :) Tamam nasıl yapacağımı çözüp bir iki postumu göndermeye karar verdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) postların gayet güzel.. günlük postlarından duyurmak istediklerin buraya...yani Paylaşmak İstiyorum başlığına

      ama kalıcı olmasını istediğin BlogPost Katalogda olmasını istediklerini: muhtar@bloglarmahallesi.com adresine mailliyorsun...

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) Tamam, anladım :)

      Sil
  4. ağlarsanız biz de ağlarız..
    ama ağlayan insanlar görüntüsü de hiç hoş değil yahu :)
    yavaş yavaş olacak dileklerin..
    o zaman kahkahalar atarız.

    YanıtlaSil
  5. Elbette yavaş yavaş olacak ve henüz ağlamıyorum ama bir satırlık mail atmaya bile yanaşmayıp da "benim postlarım niye yok" diye şikayetleri duydukça ağlayabilirim bir gün...."demek yanliş bir şeyler yapıyorum ki insanlar böyle tepki veriyorlar" diye....

    YanıtlaSil