25.11.2012

Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen Bir Bilginiz Varsa Bana Yardımcı Olun!!!

Bensu Kaya, yanlışlıkla Bloggerdaki bütün resimlerini silmiş ve geriye alamıyor...blogunda 9 aydır biriktirdiği resimler görülmüyor...

"EN SON 24 AĞUSTOS 2012 TARİHİNDE BLOGU DIŞA AKTAR DEMİŞTİM VE O DOSYA DURUYOR. AMA ŞUAN İÇE AKTAR DEDİĞİMDE O DOSYAYA TIKLADIĞIMDA HALA FOTOĞRAFLAR GÖZÜKMÜYOR NE YAPABİLİRİM, YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.. EN AZINDAN AĞUSTOSA KADAR OLAN BÖLÜMÜ KURTARABİLİRSEM O BİLE KAR."
diyor...

Çözüm önerileriniz ve sorunun detayları için.... 


Yardımlarınızı Bekliyorum Lütfen Bir Bilginiz Varsa Bana Yardımcı Olun!!!

1 yorum:

  1. Blogger üzerine eklediğiniz her resim siz açmamış olsanız da blogger adresinizle bağlantılı olan mail hesabında picasa üzerine eklenir.mail adresinizle oturum açmış olarak https://picasaweb.google.com/home adresine gidin.home sekmesinde adresinizle blogunuza yüklenmiş tüm resimleri göreceksiniz.

    YanıtlaSil