30.12.2012

Fuzuli İşler Müdürü iş başında

Ben Raif... var ya... öldürecek bir gün beni.... ama kahırdan değil.... bir sonra ne yapacak merakından...
hani cin cin bakan zeki veletler vardır ya.... .... müzip... meraklı... sorgulayan.... kısacası beyninin olduğunu asla unutturmayan veletler.... öyle birisi canlanıyor hep gözlerimin önünde... yaşını bilmiyorum ama blogu bende yaşı olmayan ve olmayacak olan bir "velet" olduğunu düşündürüyor....
bu sefer ne yapmış dersiniz???  buyrun buradan...


Fuzuli İşler Müdürü iş başında

2 yorum:

  1. Yabancılar diyip duruyorlar ya "made my day" bu sözler için ben bunu söylemek istiyorum :D Çok teşekkür ediyorum :)

    Bu arada yaşım 21 ama ruhen ve bedenen ( böyle yazınca da cılız sanıcaklar beni XL beden herifim aslında :)) pek değil :D Hala kimlik sorarlar, mekana almazlar falan. Ne kadar acıklı bir sona bağlandı yalnız bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşver yaw... yaşlanınca daha iyi oluyor... millet estetik yaparken senin ihtiyacın olmaz...:)

      seni okurken gerçekten keyif alıyorum...

      Sil