18.12.2012

Okan Bayülgen Sigara Tartışması

Yufkayüreklikelgöbekli Gaddaryüreklikelgöbekliaheste (*) olayın oluşundan aylar sonra bir anda olayın önemi (!) kavranılarak günlerce çeneleri yoran ve şimdilerde unutulmak üzere olan bu önemli gündem maddesi için   son sözü söylemek istemiş  ve bu postu yazmış....


Okan Bayülgen Sigara Tartışması




(*) Bloggerlar Çalıyor! etkinliği ile Çakma Doğa için Çal orkestramıza herkesin söyleyebileceği Türkçe yerine  İngilizce şarkı yaptırma kararı vermesi... 
     ve de bu yılbaşına şarkıyı yetiştiremiyor olması.... 
    ve de böyle yaparak; benim büyük hayallerimi yıkmış olduğundan

Yufkayüreklikelgöbekli'nin adı bizim nezdimizde Gaddaryüreklikelgöbekliaheste olarak değiştirilmiştir....

hayalim neydi? : 1 Ocak sabahı.... Tv ve gazete haberleri şu haberi manşetten vereceklerdi:    " çakma doğa için çal orkestası  yılbaşında tıklama rekorları kırdı....bütün dünya onları dinleyerek yeni yıla girdi....castinbiber ve gangamstayl den daha fazla internette tıklanan bu orkestra BBM üyelerinden oluşmaktadır..." ..
.. yaaaa..... şimdi yeni hayal bulmakla uğraşacam...:((



12 yorum:

  1. Muhtarım ilgi tahminimden çok azdı malesef :/ Yılbaşına hala yetişebiliriz ama elimizde şu anda bir kaval, ağız arpı, gitar ve bi tane de vokal var. Senin aracılığınla buradan tekrar duyurmuş olalım ama inanın aynı hayal kırıklığı bende de var. Yine de yapacağız, sadece ıslıkla bile olsa yapacağız, müsterih olunuz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem artık... bekleyecek ve göreceğiz...:))) yawu ayrı bir post bile yapıp sordum bugün....cevaplamadığına göre... onu görmedin di mi???
      sen arada sırada rapor vermezsen... biz nasıl takip edelim??? duymayanlar nasıl duysun...???

      Öyle yılmak yok... ama arada bir şu noktadayız... şunu yaptık... gibi bilgilendirirsen... iyi olur... bari seneye yılbaşını yakalayalım di mi ama??? ama o arada bir keç da deneme parçamız olsun ne dersin??:)))

      Sil
  2. Aslında muhtarım şeyi de bekledim, sırf ilgi artsın diye çekiliş düzenledim, onu bile kaale alan olmadı. 24'üne kadar hala postu görenler olur diye ümit ettim ama tık yok ama feysbuk grubunda çalışmalarımız devam ediyor, ben ağız arpının kayıtlarını bitrdim sayılır, başka bir arkadaş kaval ile notaları çıkardı, diğer bir arkadaş da bu akşam gitarlarını kaydedeceğini söyledi. İlk meyveleri bu cumaya kadar toplarız, miks aşamasını da yılbaşına yetiştirelim o zaman hatrınız kırılmasın diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz benim hatırıma zora sokmayın kendiniz... ben gündeme getirmek istedim.... hatırlatmak istedim... bazen insanlar olanı kavradıkça katılmaya başlarlar (mesela bendeniz...) o anda duymamış olabilirler... sonradan duyabilirler.. bu tür etkinlikler süreç ve sabır işidir...
      siz ilk parçanızı oluşturun... sonuçlardan sonra daha fazla katılım olacaktır...

      umut vermek için demiyorum... gerçek tecrübeller olduğu için söylüyorum...

      mesela tv de çok seyredilen "iyi işler " proje halindeyken misafir sanatçı olması istenen ünlülerin çoğu red etmişler.. ama şimdi kendileri baş vuruyormuş...
      önemli olan katılımın çokluğu değil... aksine az kişi ile ilk başlangıçlar daha başarılı olur... ve ortaya iyi bir iş çıkınca da yayılır... gelişir... sabırla çalışmaya devam...

      bir de yayınlamaka zamanı gelince raxyo.com ile de görüşün diye tavsiye etsem... yayınlarında yer verebilirler...

      Sil
  3. Suzan vega'nın bir şarkısı vardı...I'm sitting in the morning,at the diner on the corner..
    Söylenişi akıcı ve güzel...hatta herkes tek tek kelimeleri söylese mesela çok güzel olur...hani benim gibi yetenek-sizler için de fırsat:))sevgiler..facede de varım ,fikirleri bekliyorum..DERYA

    YanıtlaSil
  4. seni hemencecik Gaddaryüreklikelgöbekliaheste ile görüştüreceğim...yetenek-sizsiniz bayan...:))

    YanıtlaSil
  5. Onu da takipteyim..hatta geçen hafta projeyi burada okuyup oradan oraya derken ulaştımsayfasına .face gruplarına da attım kendimi..elimden bişey gelir mi bilmem de beni bile heyecanlandırdı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette elden gelir bir şeyler... hiç bir şey gelmese tencere tava ile tempo tutarız di mi??? ben de heyecanla bekliyorum... güzel bir etkinlik... amatör işi olması çok daha güzel geliyor bana... profesyonelliğin kalıplarına bulaşmadan sevgiyle - hevesle çıkacak her türlü sonuç bizler için değerli olacak...diye düşünüyorum...
      bizim gaddarı takip etmekten vaz geçme... shirin serkan'a yaptığı gibi sana da gaddarlık ederse hemen bana söyle adının başın "çok " ekini ekleyeyim...:)))

      Sil
  6. Teessüf ederim, Şirin Abi'yle uzun uzun konuştuk, güzel olacak güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee hadi bakalım... bekliyoruz... arada bir de haberdar edin biz komşuları...:)))

      Sil