21.01.2013

Muhtarlık'tan önemli bir duyuru ve bir rica....

Sevgili BBM Sakinleri,

İlk başladığımız günlerde bugünkü BBM'ye ulaşabileceğimizi ben bile hayal etmemiştim... Sizlerin anlayışı ve sabrı ile BBM büyüdü. Büyürken servisler de taleplerle orantılı genişledi... Ve neredeyse tam zamanlı bir iş olmaya başladı...

Mevcut, kurucu kadro, bildiğiniz gibi gönüllüler kadrosuydu ve ayırabildikleri zamanlarda burayı ayakta tutmaya çabaladılar... buna rağmen ben yetemez oldukça, onların limitlerini zorladım... bana kırıldıkları bile oldu... ama sağ olsunlar ellerinden geldiği oranda destek verdiler... buna rağmen hizmetlerimizde aksamalar oldu...

Bu nedenle;  2 haftalık bir süre  boyunca;

Sizlerin postlarını okuyarak içlerinden seçtiklerimizi yayınlamayı durduracağız....

900 ayrı blogun değişik gün/saatlerde ve değişik konularda yazdıkları postları takip etme ve okuma kaygısı vaktimizin en büyük kısmını alıyor... 

Aynı zamanda BBM'nin diğer eksiklerin tamamlanması veya hizmetlerin sürdürülebilmesi de gerekiyor... 

Ayrıca,  kimse farkında olmasa da,  benim oldukça yorucu ve zamanımın büyük kısmını alan, seyahatleri bol bir işim olduğu gibi, ilgilenmem gereken de bir ailem var. ve daha önemlisi artık uyumadan/dinlenmeden  çalışabilecek kadar genç de değilim.... 

Dolayısı ile  okuyamadığım postlarınız olabiliyor... ve bazen de bu okunamayan postlar karşılıklı üzüntülere sebep olabiliyor.... 

O yüzden bu servisi 2 hafta askıya alıp ortalığı bir derleyip toparlayalım, sistemi gözden geçirelim, bekleyen üye sayfalarını tamamlayalım...  bazı planlanmış yenilikleri uygulamaya geçirelim.. vs...ve hatta kadromuza yeni bir şekil verelim, eksiklerimizi tamamlayalım.. ve daha iyi bir performans ve sistem ile yolumuza devam edelim...istiyoruz..

Bu 2 hafta boyunca, biz sizlerin postlarından seçmeler yaparak yayınlamayacağız,  ama sizin PAYLAŞMAK İSTİYORUM dediğiniz her şeyi  paylaşmaya devam edeceğiz...  Kaç tane olursa olsun....

Şimdiden hepinize anlayışınız için teşekkür ederiz... ve bol bol Paylaşmak İstiyorum butonunu kullanmayı unutmayın lütfen...özellikle çekilişleriniz, etkinlikleriniz ve sizin için önemli olan konularda... 

Sevgiyle kalın 


10 yorum:

  1. Gerçekten zor ve zahmetli bir iş yapıyorsunuz. Duyuru için teşekkürler. Hepinize kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlayışınız için teşekkür ederiz.

      Sil
  2. tabii ki anlayış gösteririz..bloggerlar için epey özverili çalışıyorsunuz.bizler kadir kıymet biliriz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, zaten bu yaklaşımlarınız tüm yorgunlukları unutturuyor ve keyifli bir aşka çeviriyor..

      Sil
  3. Hakikaten kolay değil bu anlamda dinlenmek hakkınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında dinlenmeyi düşünüyorum ama önce şu gerekli düzenlemeleri bitireyim... sonra kafam rahat olacak... kafam rahat olunca zaten dinlenmiş olurum... beni huzursuzluk-belirsizlikve yapamamak daha çok yoruyor...

      Sil
  4. Kaç kere dedim bilmiyorum ama cidden çok zor iş ya, ben hayatta uğraşmazdım açıkçası. ahaha. Girişkenliğine sağlık, herkesin sağlık, herkese sağlık, sağlık......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem mi seniiii... canım sen de uğraşırdın ama ben bir planlama hatası yaptım... düzeltmek için bu süreye ihtiyaım var... ve emnim sen çok daha güzel ve düzenli işler yapacaksın ....

      Sil
  5. İşiniz çok zor, anlıyorum sizi. Ben hayatta yapamazdım inanın :) kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kesinlikle yapardın... çünkü sen çok azimlisin...
      teşekkürler...

      Sil