22.03.2013

Dikkat!! Çok Önemli! Bloglara Yorum Tuzağı

Blog: Begonvilli Ev - 21.03.2013


Sevgili blog dostları, Yazıma, öncelikle sizlere karşı taşıdığım sorumluluk duygusunun son derece bilincinde olduğumu belirterek başlıyorum. Kötü amaçlı hasta ruhlu insanlar maalesef, çok sevdiğim günceme, ‘’Begonvilli Ev’’ime, yorum yolu ile ‘’zararlı yazılım’’ yerleştirmişler. Benim yaşadıklarımı sizlerin de yaşamasını istemediğim için sizlere bu uyarı yazısı ile sesleniyorum. 


Ben birkaç yıl önce kitap tanıtımı ve sanatsal eğilimlerim sonucu edindiğim bilgileri, izlenimleri paylaşmak amacı ile bu günceye başladım. Bir de baktım ki, hobilerim, hayvan sevgim, doğa sevgim de harmanlandı ve kendiliğinden böyle bir konsept ortaya çıktı. Bir yazar için kitaplarının manevi değeri ne ise benim için de bloğum aynı önemi taşır hale geldi. Siz sevgili blogdaşlarımı tanıdım.



 Emeğe ve iyi niyetli paylaşımlara kimler, hangi düşmanca duygularla saldırabiliyor, amaçları nedir? hala anlamış değilim. Günlerdir uğraşıyorum dostlar. Teknik konulardan fazla anlamasam da başvuru ve yardım alma yollarını biliyorum. Şimdi, yaşadıklarımı olabildiğince özet olarak sizlerle paylaşacağım. Araştırmalarım sırasında bu sorunu yaşayan daha pek çok blog sayfası olduğunu da öğrendim. Bakın neler oluyor: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder