20.03.2013

HELPPP ME....

Tosbağa'nın Dünyası'dan bir panik çığlık :)

Günaydın canlar...
Herkes habi gayret blovinge geciyor ama ben hala anlamadım ve gecemedim hiçbirinizi kaybetmek istemiyorum.Bana bu konuda yardımcı olurmusunuz??O site sanırım birde ingilizce üstüne üstlük en nefret ettiğim sey alışkanlıkları değiştirmek ne derdi varmışda değiştirmiş bunlar siteyi anlamadımki :(( Ben seviyordum burayı .

Ben oraya nasıl gecicem?

Sizleri nasıl bulucam?

Yazılarım kaybolursa ne yaparım ??

MAhallemizde değişlik olmıcak dimi?? 
"

Mahalle ve tüm diğer blogspot üyelerinin adresleri aynı kalacak bir değişiklik yok.... Dolayısı ile kimse kimseyi kaybetmiyor sadece "bugün neler yapmış?" diyerek bize dedikoduları yetiştiren google ailesinin dedikoducu ferdi google feed artık tövbe etmiş... dedikodu yapmayacakmış... ama dedikodu baldan tatlı diyen bizler  yeni bir dedikoducu yolu ile haberleri almak için arayışa girince "bloglovin" liste başına oturdu....

diyerek gerisini bir bilenler Tosbağa'nın Dünyası'na anlatsınlar diyorum....



HELPPP ME....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder