19.03.2013

Kredi Kartı aidatınızı geri alın!

blog: The Gaste - 19.03.2013


Başlık ne kadar hoş dimi hoşunuza gittiyse buna benzer bugün internet sitelerinde çıkan bir başlığı daha sizinle paylaşayım hemen ''Tek tıkla kredi kartı aidatınızı geri alın''.

Yanlış anlamayın bende gelişen hayat şartları sebebiyle kredi kartı kullanan ve har yıl 100 TL civarı kredi kartı aidatını inleye inleye ödeyen bir kart müşterisiyim benim gibi daha niceleri var bir de şöyle düşünün 5-10 tane kredi kartı olanlar var o yüzden bu tip başlıklara sahip haberler baya ilgi çekiyor ve hit alıyor ama doğruluğu veya işlevselliğine gelince ya da bu yöntemleri uygulayıp da etrafınıza başarılı olmuş parasını geri alabilmiş olan var mı  ben daha görmedim işte bu da o tip bir haber ilk defa bir kaç hafta önce çıkmıştı bu haber kart aidatlarınızı BİMER yani Başbakanlık İletişim Merkezine bir başvuru yaparak geri alabilirsiniz diye bu gün yine bir kaç internet sitesinde ve blogda gördüm biraz araştırayım belki işe yarar dedim ve çok fazla araştırmadan daha BİMER'in internet sitesine girer girmez şu açıklamayı gördüm;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder