20.03.2013

Winpohu'ca Blog (c)alıntı sorunsalı çözüldü...

Winpohu'ca Blog duyurusu ile taanıştığımız  Korediliziler  "http://koredizileri.netai.net"  Winpohu'ca Blog'a ait olan yayınları kaldırdı ve şöyle bir duyuru yaptı:


BU BİR BLOG DEĞİLDİR


BU KALICI BİR BLOG DEĞİLDİR. KONULAR SADECE DENEME AMAÇLI AÇILMIŞTIR. TEMAYI DENEMEK İÇİN KONU AÇMAM GEREKİYORDU.RASGELE COPY PASTE YAPTIM.DAHA 10 SAAT BİLE OLMADI. 15 YORUMU GÖRÜNCE ŞAŞIRDIM. NE OLUYOR DİYE. ORTALĞI VELVELEYE VERMİŞSİNİZ. HEPSİNİ KALDIRDIM. DEDİĞİM GİBİ TEMA DENEMESİ YAPIYORDUM. UZAKDOĞU SEVERLERİ ÜZMEK İSTEMEDİM. LOREM İPSUM OLARAK DEĞİŞTİRİYORUM.YAZILARI. BİRDE MERAK ETTİM SAATLER İÇİNDE NE ÇABUK BULUNDU BU BLOG DAHA YENİ AÇMIŞTIM DENEME YAPIYORDUM TEMA İÇİN.

Biz de cevaben şunu yazdık:


Teşekkür ediyoruz...

(ç)alıntı konusunda herkesin çok canı yandığı için elimizden geldiğince bu konuyu engellemeye çalışıyoruz...

yeni blogunuzda başarılar diliyoruz...


not: Şu an itibari ile bu yazısını da kaldırdı... blog tamamen boş...  ve  sevgili blogger arkadaşlarımızın da yorumları  ile  Winpohu'ca Blog'dan ve Kore-Delis'nden özür diledi...

Ben  Kore-Delisi'nden olan alıntıları  faketmemiştim... buna dikkat eden komşulara da  teşekkürler... 

iyi ki varsınız...




12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bu konudatepkili olmalıyız... bazıları gerçekten atlayabiliyor onları uyarınca hemen düzeltiyorlar ama bazıları sorun... işte o sorun olanları durdurmalıyız...

      Sil
  2. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da teşekkürler bilgi verdiğin için... ve çaba gösteren tüm bloggerlara... hep beraber bir şeyler yapmak , yalnız olmadığını bilmek çok güzel...değil mi?

      Sil
    2. kesinlikle öyle anladım ki bloggerlar bu konularda birbirine destek oluyor böyle dayanışma görülmedi :)

      Sil
  3. Muhtarım harikasınız.. bravo valla.. hemen hallettiniz. alkışlıyorum..
    uyarı mesajın çok iyiydi. :)
    bundan böyle blog dünyasında yanlış yapanın vay haline..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) güldürdün beni yine... hep beraber çabalayacağız değil mi?

      Sil
    2. Nasıl korkmuş.. ben de ona çok güldüm..:)
      çalışkan asistanlar buluncaya kadar bizim gibi tembel asistanlarla idare edeceksiniz..:))

      Sil
  4. Olayın tüm detayları burada. Blogger olmanın sadece yazmak demek olmadığının bir ispatıdır bu.

    http://nefertitihome.blogspot.com/2013/03/emek-hrszlgna-hayir.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...
      çok doğru söylüyorsun ve dünkü rekasiyonun takdire değerdi... sessiz kalmamalı...

      Sil
    2. Ünlü yazar Charlotte Bronte'nin bir sözü vardır "Sebepsiz yere bir darbe aldığımızda, karşılığını çok şiddetli vermeliyiz; öyle ki, bize vuran kişi bunu bir daha yapmaması gerektiğini öğrensin." Bazı yerlerde tepkimiz sert olabilir ama mecburuz. Bu gibi durumların tekrar yaşanmaması için tepkilerimizi kesin ve sert bir şekilde göstermeliyiz.

      Sil
    3. Çok doğrusun... özellikle bu (ç)alıntı meselesinde gerçekten tepkili olmalı... Mahallemize üye olmak isteyenleri öncelikle bu konuda gözden geçirmeye çalışıyoruz ve bu nedenle biraz uzun sürüyor... bazen içim acıyarak "red" ediyorum başvuruyu... bazıları düzelterek geri geliyor bazıları kaybolup gidiyor... gözden kaçan veya sonradan (ç)alıntı yapanları da gördükçe birbirimizi uyaracağız... dışardaki ve mahallemizden hiç farketmez... tepki vermeliiz hele de mahallemizden birisi çok üzer bizi... dolayısı ile içimiz acısa da daha tepkili oluruz... diye düşünüyorum...

      Sil