26.04.2013

Duyuru: BlogStar Seçmeleri Başladı....

BlogStar 2013 Seçmeleri başladı....

Blog Star Seçmeleri ile ilgili önemli bir noktayı öncelikle hatırlatmak istiyoruz....

BlogStar seçmeleri asla bir yarışma değildir... Hiç bir blog "ben adayım" diyemeyeceği gibi "aday değilim" de diyemez...
çünkü ;
Halka açık olan bir blog tıpkı piyasada satılan bir gazete, bir kitap gibiDE ... bir şekilde izleyicileriyle buluşurlar....

BlogStar seçmelerinde bu halka açık blog veya blogları izleyenler... blogger veya sadece izleyiciler...  izledikleri bloglarını BlogStar seçmelerinde aday olarak gösteriyorlar...

Durum böyle oluna "ben aday olmak istemiyordum neden beni sevdin de önerdin?" denemez...
veya " beni niye önermedin? de denemez... 

çünkü; 

Bu seçmelerin amaçları: izlediğimiz blogu neden izlediğimizin FARKINDA olmak...  tanımadığımız blogların FARKINA varmak... kendi bloglarımızın durumunun FARKINA varmak.... izleyicilerimizi nasıl etkilediğimizin FARKINA varmak... 
ve en önemlisi;
bizim kendilerini izlememiz adına özveri ile emek  veren blog yazarlarının FARKINA vardığımızı onlara FARK ettirmek..onların emeklerini taçlandırmak için bir kaç tuş kullanma zahmetinden kaçmayacak kadar onlara değer verdiğimizin FARKINA varmak....

kısacası BlogStar Seçmelerinin amacı : FARKINDALIK....


BlogStar Seçmeleri nasıl yapılacak?

Sizlerden Gelen kategori önerileri değerlendirildi ve tam 12 kategoride karar kılındı...
ve:

1- Tüm kategoriler için aday göstermek zorunda değilsiniz.... arzu ettiğiniz kadar kategoride aday gösterebilirsiniz
2-  Her bir kategori için 1 aday gösterebilirsiniz
3-  1 adayı uygun gördüğünüz tüm kategorilerde aday gösterebilirsiniz
4-  Oylamanızı yaptıktan sonra düzeltme veya ekleme yapmak isterseniz yeniden Aday Öneri ve Puanlama sayfasına giderek formu doldurup yollamanız gerekiyor. Biz sizin daha önce gönderdiğiniz formu geçersiz sayacağız. 
5- Önereceğiniz adayların BBM üyesi olması zorunluluğu yoktur. Sadece "BBM sakinleri BlogStarı" kategorisinde adayınız  BBM sakini olmalıdır.
6- BBM- Muhtarlık çalışanları sizlerden gelen formları değerlendireceği için; aday gösterilemezler ve aday öneremezler.
7-Blog Yazarları kendileri için oy kullandıkları takdirde bu oy geçersiz sayılacaktır.

Kurallar bu kadar basit....

30 Mayıs 2013 saat 23:59'a kadar adaylarınızı önerebilirsiniz....

2 Haziran 2013 günü Blog Starlarımız belli olacak....:)


BlogStar 2013 süresince önerilen adayların kimler olduğunu, Starlarımızın ödüllerinin neler olacağını....ve daha bir çok detayı sadece BLOG STAR bölümümüzden takip edebilirsiniz... 

Blog Star Seçmelerini sizler de duyurmak isterseniz...ve banner veya logo kullanmak isterseniz...  ölçülerini kendinize göre uyarlayabileceğiniz kodlarıyla beraber burada bulabilirsiniz.






38 yorum:

  1. merhaba. hepsini ayrıntıyla okudum. tık tık'ları da. bir sorum olacak. geçen yılki gibi bloggerların oyları ile blogu olmayanların oyları ayrı ayrı olarak belirtilecek mi. ayrı olarak belirtilmesi gerektiğini düşünüyorum. çünkü, birbirini okuyan yüzlerce blogçunun birbirlerini seçmesi durumu bu blogstar seçmeleri. sadece izleyenlerin de seçmesi elbette çok olumlu bir yaklaşım. biz blogçuların seçimleri ile izleyenlerin seçimleri ayrı değerlendirilmeli. bunun dışında herşeyi olumlu, yapıcı buldum. kolaylıklar dilerim. ama neden böyle anayasa gibi yazdınız ki ya, dil çok katı olmuş sanki. biz bize blogçular arasındayız ki. daha eğlenceli ve yumuşak bir dille yazsaydınız ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler eleştirilerin ve önerilerin için..

      evet ayrı ayrı değerlendireceğiz izleyici oyları ile blogger oylarını... ama değerledirme toplam oylama üzerinden olacak...

      dilin katı olması planlı değildi sadece bazı başka eleştiriler nedeniyle "ciddi" lik olsun hesabıydı ama merak etme Blog Star eğlenmek için ve gecen yıldan daha eğlenceli olacak ......:)))

      Sil
    2. tamam. peki.
      birkaç şey belirteyim.

      blogumda ana yazı temalarım müzik, iletişim, tüketim, manipülasyon, insan ilişkileri, aşk, sevgi, kişisel gelişim, kültür, yaşam, edebiyat, sanat. deneme ve makale tarzında yazıyorum. bu konularda yazmak için blog tutuyorum. bunlardan sonra, ikinci olarak, öyküler geliyor, serbest ve evet kurgu kahramanlı öyküler. bu öykülere gündelik yaşamla ilgili herşey giriyor. yani, bir yansıtıcıyım bu öykülerde. güncel yaşamı güncel olarak yansıtıyorum. üçüncü olarak da kitap ve film tanıtımları geliyor. bunlar da güncel. örneğin, nisandayız ve sadece nisanda ilk basımını yapan kitapları ve şu anda vizyonda olanları yazıyorum.

      yeni ve eski blogçuları aynı oranda ve hiçbir ayrım yapmadan destekliyorum. zaten bloglara üye olmuyorum. yani, üyelik anlamında bir desteğim olmuyor. bloguma üye olan ve yorum yapan blogçuların bloglarına, yazılarıma yaptıkları yorumları tıklayarak gidiyorum ve okuyorum ve mutlaka yorum yapıyorum. bloguma üye olmayan ve yorum yapmayanlara gitmeye zaman bulamıyorum. bir blog yazarıyım, bir blog okuru değilim. çok nadir okuyorum. sadece son bir-iki yazıma gelenlerin bloglarına gidebiliyorum.

      bunun dışında, pazar günleri blog yazıları yazıyorum. engelllier, otizm gibi sosyal duyuruları, çekilişlere katılmasam da bazı hoş çekilişleri duyuruyorum. ayrıca, izlenesi blogları yazıyorum. eski yeni fark etmiyor. eskilerden başladım, çok yıllıkları, 2-3-5 yıllıkları tanıtıyorum önce. aylar geçtikçe, daha yenileri de tanıtacağım. okuduğum tüm blogları tanıtacağım. tabii aktif olanları ve içten olanları.
      neyse, tanıtmış oldum blogumu.
      seçmelerle ilgili de yazıcam biraz sonra.
      neşeli günleeer.
      :)

      Sil
    3. tamam senin tanıtımını bu şekilde değiştiririz..:)

      Sil
    4. geçenlerde blogstar tanıtımını yapmıştım. bir de bbm'ye üye olun demiştim. geldi birkaç kişi bbm'ye. arada yorum yaparken de söylüyorum. örneğin, birkaç ay önce, pek sevdiğim zeliha umut sepetine hadiii üye ol bbm'ye demiştim. geçenlerde mevlüde türk geldi örneğin. yarın pazar, yine duyuracağım blogstarı ve bbm'yi. ne güzel oluşum oldu bbm, blogçular duydukça katılım artıyor, sanırım. yarın da birkaç kişi daha gelir.

      bbm, biz blogçular arasında bir oluşum. değerlendirme de biz sakinler arasında olmalı. keşke bu konuda bir anket yapsaydınız. bildiğim yüzlerce blogçu, blogçularla izleyen halkın oylarının ayrı değerlendirilmesi gerektiğini söyleyecektir mutlaka. bundan yüzde yüz eminim. mahallemizin sakinleriyiz, birbirimize oy vereceğiz keyifle. bizi okuyan blogsuz arkadaşlarımız, buna halk oylaması dersek, tabii ki katılacaklar, hoş bir şey, ancak blogu olmayanların oyları net olarak ayrı değerlendirilmeli. bizim seçtiklerimiz, blogger oyları ve halkın seçtikleri diye, iki ayrı değerlendirme yapmalısınız. toplam oylama, biz blogçuların görüşü olmayacak çünkü. halbuki, biz bloglar mahallesiyiz, aramızda seçim yapıyoruz. seçmenin sevimliliği burdan geliyor. sanırım, bu seçmenin tek zayıf noktası bu olmuş. belki, bunu da gelecek yıl düzeltebilirsiniz. yarınki yazımda, seçmenin blogger ve halk değil de toplam oylama üzerinden değerlendirileceğini belirtip, bunun doğru olmadığını, bir hata olduğunu, sağlıksız olacağını söyleyeceğim, ama yine de bizim bbm'miz olduğu için yürekten desteklememiz gerektiğini ekleyeceğim.
      kolaylıklar ve neşeli günler dileriiim.
      :)

      Sil
    5. Haklısın bunu biz de çok düşündük...
      seneye 2 ayrı seçmeler yapmaya karar verdik 1 tanesi genel 1 tanesi sadece BBM ye özgün

      bu yıl o nedenle 1 BBM blog starı olsun dedik... BBM ye özel bir BlogStar...

      Neden bu seçmeleri BBM içinde yapmadığımıza gelince mahallemiz şu nada görüdüğü şeklinden çok öteye zıplayacak Haziran-Eylül arasında... sadece üye olup da üç beş kelime ile tanıtımın çok ötesine geçecek bir alt yapı çalışması oldukça yoğun ilerliyor.. bu nedenle postların seçilip yayınlaması gibi konular neredeyse hiç yapılmıyor oldu son günlerde... çünkü alt yapı çalışması ile ayarlamalarda değişiklikler oluyor yayınlar aynı hızla devam ederse onlar aksıyor... kısa bir tereddütten sonra alt yapıyı bitirmeye karar verdik çünkü sonuç demoları o kadar heyacan verici ki... inşaatın uzaması ile herkesi de bıktırmak yerine hızla alt yapıya yönelmek daha cazip geldi...
      bir ipucu vereyim... Second Life benzeri bir ortam olacak BBM... ve orada da durmayacak... farklı, ilginç, hareketli, dolu dolu bir mahalle.... ama arzu edenler yine klasik yöntemle de izleyebilecek... ve her şekilde ücretsiz olacak üyelerin kullanımı ama arzu edenlerin real ticaret yapabildikleri ve hatta gerçek maaş alabildikleri bir mahalle olacak...

      Bu çalışmalar nedeniyle BlogStar seçmelerinini bu sene tek seçmeler olarak yaptık...ki hem BlogStar seçmeleri geleneği devam etsin hem de alt yapı çalışmalarını aksatmayalım...

      ama senin bu olumlu katkıların çok güzel oluyor teşekkür ederiz...

      Sil
    6. anladım. herhalde güzeldir yaptığınız. heyecanınız ne güzel. bu konuda minik bir uyarım olsun. ne kadar küçük kalırsanız o kadar iyi mahalle ve bizim için. böyle daha samimi, içten, otantik ve organik bir ortam. yani bizim blogların mahallesi işte. büyür ve profesyonelleşirseniz inanın biz blogçulara uzak kalırsınız. o farklı bir konsept, tabii ki iyi, ama anlayış farklı. bakın, profesyonel çok site var. büyüdüğü anda ilgisi kaybolur bizimkilerin. bizim blog çevresinde kalmanız daha iyi ki. bizimle kalın, büyümeyin, ya da o anlayış, bloglar mahallesi adı altında olmasın. biz blogçular dışında üye almayın. yani, bloglar mahallesi anlayışına ticaret ve para hiç sokmayın. amatör kalın amatör. inanın ilgi olmaz, blogçular buna ilgi duymaz. sadece satış yapmak isteyenler ilgi duyar. ya bozulmayın ya böle kalın.
      :)
      toplu oylama yapmanın yanlış olduğunu kabul etmişsiniz. o zaman hemen değiştirsenize. daha oylama yeni başladı. toplu oylama biz blogçular açısından bir şey ifade etmeyecek ki, sonuçlar birşey göstermeyecek. bizler, aramızdan sevdiklerimizi seçiyoruz ve arkadaşlarımızın dikkatini iyi bloglara çekiyoruz. blogçular, seçimlerin bizim aramızda olduğunu bilmek ister ki. toplu oylama olunca, blogçular hangi bloglara yönelmiş bilemeyeceğiz. yani bu yanlışı hemen bugün değiştirebilirsiniz ki.
      :)
      yarın bu konuda yazarım blogumda. uygulama yanlış ve yanlış olduğunu kabul ediyor arkadaşlarımız, diye belirtirim, isterseniz blogumda yorumla açıklama yaparsınız. toplu oylamanın neden yanlış olduğunu da açıklarım.
      :)
      bu yanlış dışında herşey çok güzel.
      başarılar ve iyi eğlenceler dilerim ki.
      :)

      Sil
    7. Teşekkürler Deeptone uzun ve içten yorumların için... sanırım bu sene de gün boyu sayfalar dolusu yazışacağız... :)

      BEN TOPLU OYLAMA YANLIŞTIR demedim... bu bir tercih meselesidir... Sadece Nloggerlar oy kullansın denilebilir... sadece ziyaretçiler kullansın denilebilir... sadece BBM üyeleri oy kullansın denilebilr... herkes sadece BBM üyelerini oylasın denilebilr... veya sadece BMMliler BBM üyelerini oylasın denilebilir... bunların hepsi birer tercihtir...

      Biz tercihimizi 2013 BlogStar oylamalarının herkese açık olması tercihimizi kullandık ama gönlümüzde Bir de sadece BBM'ye özgü bir seçmelerin yattığını ve gelecek yıllarda bunun da yapılacağını belirttik...

      O yüzden YANLIŞ sözüne itiraz ediyorum TERCİH sözünü tercih ediyorum.... bu tercihimiz seni mutsuz etmiş olabilir... üzgünüz ama gelecek yıl BBM içerisinde tümüyle dışa kapalı bir seçmelerle senin ve senin gibi düşünen sakinlerimizin gönlünü almaya çalışırız...

      Ayrıca BBM açıldığından bu yana etkinlikler sayfasında BlogStar 2013 için önerileri beklediğimizi duyurduk... Hatta isteyen Blog 2013 seçmelerini üstlenebilir dedik... Biz destek oluruz dedik...
      Keşke seçmeler başladıktan sonra değil öncesinde önerilerini bildirseydin...
      bugün belki farklı olurdu...

      Kategorileri beraber seçelim diyenleri dinledik...

      2- Biz hiç bir zaman profesyonel olmadık ve olmayacağız... biz sadece maddi destek ihtiyacında olan kişilere destek vermeye niyetliyiz... ve BBM hep otantik kalacak....

      Şu ara hem özel işlerim, hem BBM çalışmaları hem de BlogStar nedeniyle aşırı yoğunum...
      eğer sayfana gelip de yorum yapamazsam kusuruma bakmazsın değil mi? Ama ilk boş vaktimde denerim...
      Senin anlayışına sığınıyorum...

      Sevgiler...

      Sil
    8. ama geçen sene ayrı ayrıydı. bu sene birleştireceğinizi düşünemezdik ki.

      mutsuz değilim neden mutsuz olayım ki. kişisel olarak değil sölediklerim, bbm bizim olarak gördüğüm için bbm olarak yanlış diyorum. seçmeler beni mutlu veya mutsuz etmiyor ki. bbm açısından mutsuz oldum ki.

      dışa açık olsun tabii, bizi okuyan blogsuz arkadaşımız çok. sadece sonuçlarda, halkın oyları ile biz bloggerların oylarını ayrı ayrı öğrenelim. bizim seçtiklerimiz ve halkın seçtikleri ayrı ayrı bilinsin.

      sadece diye birşey yok. bloglar herkese açık. herkes katılsın. biz blogçular kimlere dikkat çektiğimizi bilelim, halkın da kimleri sevdiğini bilelim.

      Sil
    9. tamam. tercihinizi toplu oylama yönünde kullandığınızı ama seneye iki ayrı seçme yapmayı düşündüğünüzü sölerim ki.
      :)

      Sil
    10. Hatırlarsanız geçen yıl bahsetmiştik bu yıl sadece bloggerların oylarını değerlendirdik ama izleyicden yoğun oylama ve talebi geldi... onları da değerlendirmek gerekirdi diye....

      bu nedenle bu sene tercihimizi boyle kullandık...

      bir başka bakış açısıyla Deeprone.. burada blog yazanlar sadece bloggerlar okusun diye mi yazıyor? blog açmayı düşünmeyen veya cesaret edemeyen bir sürü okuyucu var... gazete çıkartandan fazla okuyucu olur her zaman... gazete veya kitap satışları değerlendirilirken değerlendirmler genlede okuyucuya sorarak yapılır...

      şöyle diyelim... bir kitap yayınlandığında bu kitap hakkında sadece kitap yazanlar yorum yapabilir ve kitabı değerlendirebilir diye bir şart koşulursa bizim kitap yorumcusu blogların kapanması gerek... veya bir okuyucu "ben bu kitabı sevdim" veya "sevmedim" diyemez.. olur...

      geçen yıl bloggerlar aramızda eğlendik...
      izin ver de bu sene okuyucularla betaber eğlenelim... bir değişik tat olsun...onların da fikirlerini öğrenelim...

      ne dersin???

      Sil
    11. peki. tamam. öğrenelim.
      blogçuların düşüncelerini öğrenemeyeceğiz.
      olsun napalım.
      :)
      bloglar, kitaplar vb. tabii ki doğru söyledikleriniz ama bu konuya dahil değil. o ayrı mevzu.
      :)
      peki, uygulamanın yanlış olmadığını, bu seçimlerde halka açıldığımızı belirtirim.
      :)
      eğlenmek iyidir. evet diyoruum.
      :)

      Sil
    12. teşekkürler..
      ama daha önce yazmış olmama rağmen tekrar belirteyim...

      blogcuların, BBM sakinlerinin ve izleyicilerin ayrı ayrı düşüncelerini yine öğeneceğiz çünkü bunları yayınlayacağız... seçmelerden sonra....

      Sil
    13. duyurdum az önce.
      adaylarımı da yazdım.
      :)

      Sil
    14. yaa adaylarımı blogumda açıkladım ki.
      o formları uzun uzun doldurmasam olmaz mı yaa.
      :)

      Sil
    15. olmuuuuuyyyoooooorrr... olmuuuu yooor diye bir şarkı vardı...:)))

      Sil
  2. hayirlisi olsun hakkedenler kazansin

    YanıtlaSil
  3. heeey ama ama formu doldurdum.
    ama nerde adaylarım kii.
    göremedim kii.
    ama soruyolar ki bana doldurmadın mı diyee.
    hadiii amaaa yayınlasanız yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) geliş sırasıyla yayınlıyoruz.... merak etme... az kaldı.... bugün makinanın başına yeni geçtik...)))

      Sil
    2. şeey biliyorum ki. tahmin ediyorum. daha dün doldurdum ve sırayla oluyor. sabırsızlıktan değil yaa. bugün hani formu doldurmamışsın dedi vuslat arkadaşım ben de bloguna gittim. aynen bu dediğinizi demiştimdii. çoktur form dimiştimdi. teşekkür ederiiim. ben de zaten şakayla yazdım kii. teşekkür ederiim.
      :)
      bi de bişi sorsam ya.
      hits diyor ya o ne.
      o biloku inceleyenler mii.
      :)

      Sil
    3. aynen öyle... epey form var...bir de kendisine oy verenler var... onlar ayıklanıyor... bazıları sadece deneme yapıyor sonra tekrar oy veriyor onlar ayıklanıyor... sonra excellere geçiriliyor...
      tek tek kim kimden oy almış kaç puan almış... kim geçersiz oy almış.. kim blogger... kim bloggerın arkadaşı... kim gerçek ziyaretçi gibi istatistikler falan da bakılıyor... sonra bir başka listeye blog adı ve hangi kategorilerde puan almış yazılıyor... bu puanların ne kadarı hangi tip izleyiciden (bloggerdan- normal izleyiciden, v.b) yazılıyor ondan sonra listelere geçriliyor ki karışıklık olmasın... yani gelen ismi direk yayınlamıoruz... önce tablolara işliyor sonra yayınlıyoruz....

      hits ziyaret sayısını gösteriyor...


      ok mi?

      Sil
    4. oh may gaaad. sağduyulu, haksever olmak zormuş yaw.
      :)
      oki doki.
      :)

      Sil
    5. başka türlü kafadan sallarsak mahallemizin anlamı kalır mı? işin ticari ve reklam boyutunu herkes yapıyor... geçen yıldan beri yırtınıyoruz... biz burada öncelikle bir arada yaşamayı beceren ve birbirini sevip kollayan renkli bir mahalle olmak olmak için toplanıyoruz diye....
      şimdiye kadar da bu yoldan ayrılmadan devam ettik... farkındaysan bizim reklamımızın yapılması şartını koşmadan dergileri tanıttık, blogların katıldıkları yarışmalarda onlaradestek vermeye çalıştık, çekilişleri duyurduk... vs... vs.... kimseye de ille de BBM yi duyurun falan da demedik... zorlamadık... hediye kabul etmedik... kimseyi kayırmadık... para istemedik... sponsor aramadık... sponsor reklamları almadık... vs...
      biz farklı başladık, farklı yürüyeceğiz... senin de altını çizdiğin gibi amatör ruhla... daha iyi bir küçük dünya için....

      Sil
    6. çok sevindim ki. yürekten kutluyorum. benim de demek istediğim bunlardı. ah böyle oluşumlara öle ihtiyacımız var ki.
      :)

      Sil
    7. teşekkürler... kesinlikle insanların maddiyatın ötesinde de bir yaşam olduğunu ve insanın bir diğer insanın varlığından/dostluğundan hatta rekabetinden alacağı hazzın hiç bir maddi değerle ikamesinin olmadığının idrak edildiği ortamlara çok ihtiyaç var...

      Sil
    8. tamamıyla aynı düşünüyorum.
      ve aslında blogumda tüm yazılarım bu yönde.
      bunları duyduğuma sevindim.
      bu temelde herkesi, her telden insanı bir araya getirmek iyi bişi bi de. herkesin heyecanını, sevincini paylaşmak. dünya ve ekonomi büyük bir dönüşüm içinde. bizler de dönüşmeliyiz. tabii ki hep iyiye, güzele, doğru. ay dur devam edersem kendimi eric hobswam filan sanmaya başlıcim.
      :)

      Sil
    9. devam etme de ben de aday listesiyle uğraşayım...:)))

      Sil
  4. ama yaaa reklam/çekiliş blogları ile aynı kategorilerde mi değerlendiriliyoruz yaaa. :)))
    onlara verilen oyların reklam/çekiliş kategorisine konması gerekmiyor muuu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz değerlendirmiyoruz...

      bunu bize değil... oy verenlere söyle...

      biz burada farkındalık için bu ii yapıyoruz derken bazı arkadaşlar hiç mi hiç farkında değiller ne yaptıklarının


      ama olsun biz de farkında olmayanların farkında oluyoruz...

      :)))

      Sil
  5. sanırım öyleler.
    blogları okumaktan doğan izlenimlerimiz ya belirttiğimiz aslında.
    reklam çekiliş bloglarına bir tepkim yok.
    severim onları.
    reklam almam.
    alan arkadaşlarımı da vazgeçirmeye çalışıyorum.
    yüzlerce blogda aynı anda aynı reklam.
    geçenlerde zeliha umut sepetini vazgeçirmeye çalıştım, olmadı.
    :)
    çekilişlere katılmam ama bazı hoş çekilişleri desteklemeye çabalıyorum.
    yani işte reklam alan da çekiliş yapan da bi dolu şeker arkadaşımız var.
    heepsini severiim.
    :)
    çekiliş yapanlar bloga üyeliği şart koşuyor.
    ne güzel hediye de dağıtıyorlar.
    hoş güzel tamam.
    bu profesyonel bir tavır ama işte.
    blogun ticari kullanımı.
    bu da güzel olabilir tabii.
    :)
    ama şimdi çekiliş, reklam blogu, düşündürür mü yaaa.
    :)
    hah hah haaaa yanii.
    üfff ya, reklamsız çekilişsiz blogumla reklam alıp çekiliş yapan bloglar aynı ortamda değerlendiriliyorsa, gerçekten tonla blog okuru hiç farkında değiller. ah ah bir mizah toplumuyuz biz. blogçularımız bile.
    :)
    sanırım bizde herşeye kişisel bakıyor insanlar. duygusalız ya. bir blogu sevdik, blogçuyu sevdik işte. herşeyde onu aday gösterelim. ne yazarsan yazsın ne yaparsa yapsın severiz onu.
    :)
    blogumu, reklam/çekiliş blogunda biri aday gösterirse örneğin, bu tam mizah artık. diğer kategoriler mantıklı blogum için. hepsinin açıklaması var.
    neyseee, sahiden blogçuları tanımak, tepkilerini bilmek açısından yararlı oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süreç içinde yazılar yazarsanız, bloglarında reklam/çekiliş yapanları en iyi/reklam çekiliş blogunda aday gösterin diye uyarırsınız belki. bazı arkadaşlarımız uyansınlar barii.
      :)))
      public awareness scheme.
      :)
      blogger awareness policy.
      :)
      hah haaa.
      kolaylıklaaar.
      :)

      Sil
    2. sure such notices will be coming pretty soon ...:)))

      Sil
    3. experience ... huh...??:)))))

      Sil
  6. surely, you are far more better than that of last year.
    :)

    YanıtlaSil