23.05.2013

BlogStar 2013 Seçmelerinde son 7 gün....


BlogStar 2013 Seçmelerinde son haftaya girdik....

Bildiğiniz gibi... bu seçmelerde adaylar kendileri aday olamıyor...

biz, izleyenler, onları aday gösteriyoruz...

izlediğimiz blogların  12 kategoride, bize göre  "EN" lerini belirleyerek aday gösteriyoruz.... 

bizim izlememiz/okumamız için emek veren blog yazarlarının emeklerini taçlandırıyoruz...

Eğer siz de, izlediğiniz  blog/ları;

 " hey... ben sizi seviyor ve izliyoruz... o yüzden  Star listesine girmeniz ve hatta Star olmanızı istiyoruz... " 

diyecek kadar seviyorsanız... . acele edin...  30 Mayıs son gün....

Şu ana kadar  önerilen Star adaylarını tanımak için:   BlogStar Seçmeleri

adaylarınızı önermek için : 





7 yorum:

  1. Bu yıl ben seçim yapmadım, daha doğrusu yapamadım desek daha doğru. Pek blog okumayamadığım gibi severek takip ettiğim bloggerlar da artık pek yazı yazmadıklarından dolayı, ben de bloga pek yazı yazmadığımdan dolayı bu çıkmazın içinden çıkamadım dışarı. Hani "Blogstar kim olsun?" sorusuna isim bile çıkartamıyorum. Dayatılanla Yaşayan var bir, onu da yazamıyormuşuz, tüh... ahaha.
    Kısacası, çok değerli puanlama sistemim maalesef standardından sapmıştır, tutmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelecek seneye diyelim... ama seni sevdiği için oy verenler var... adaylardan birisi olduğunun farkında mısın?

      Sil
    2. Yoooo, ayyy, cidden?
      Ama olmadı şimdi, çok güzel bir şey; ama ben oy vermedim hiç kimseye, çok aktif de yazmadım bir şey bu yıl...
      Tamam kalemimim akıbeti harikalar yaratır; ama çok hak etmiş sayılmam şimdi. -ahahahaa egomanyak mütevazilik-

      O zaman, sapan standartı normale toparlayıp oy vermek üzere tıklatıyorum linke. Nasılsa, kafama göre istediğim kadar kategoriye verebiliyorum oy, dimi?

      Sil
    3. Yalnııııız, ne kadar uğraşmışsınız bunun için.
      Çok derli toplu ve sistematik bir yapıya sahip bir oylama olmuş bu.
      "Vay anasını" demeden edemiyorum sayın seyirciler,
      valla tekrardan tebrikler.
      Sanırım küçükken sabır kazanının içine düşmüşsünüz? ehehe.

      Sil
    4. :)) var ya sen de olmasan....napaım ben??? sabır sevgiyle gelir...sevgi emekle gelir.. emek ise bir arada olmakla gelişir... bir arada olmak ise sosyal olmayı gerektirir... ve işte öyle..:))

      Sil
  2. sadece 5 gün sonra belli olacak...merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil