2.06.2013

BlogStar 2013 sonuçları…

Bugün halkımız polisin şiddetini yaşarken, daha önce planladığımız ve arzu ettiğimiz gibi eğlenceli bir program yapmamayı tercih  ettik…
İlerideki günlerde bir başka gece eğlenmek üzere diyerek  BlogStarlarımızı tanıtıyoruz...


Blog Star
Kavanozdaki Beyin

  BBM’li BlogStar
Sade ve Derin

2013 En Duyarlı BlogStar
Kaptan’ın Zehir Defteri

En Duygusal BlogStar
Maviye İz Süren

En Düşündüren BlogStar
İstanbul İstanbul Olalı


En Eğlendiren BlogStar
Aslı Bora

En  Estetik BlogStar
Be-Pu

En Güvenilir BlogStar
Yaz Yağmurları

En İlginç BlogStar
Aslı Bora

En Okunası BlogStar
Ben Ölmeden

En Yaratıcı BlogStar
Ben İyisimi…

En İyi Reklam/Çekiliş BlogStar
Beyaz Kitaplık


Tüm Starlarımızı kutluyoruz ve hediyeleri için bizimle  blogstar@bloglarmahallesi.com  adresinden temasa geçerek adreslerini ve  hediye listemizden tercih ettikleri hediyelerin hangisi olduğunu bildirmelerini rica ediyoruz.
 
Sevgiyle kalın…

8 yorum:

  1. heyoooo. oy verenleri, seçilenleri, bu ankete emeği geçen herkesi kutlarııım.
    :)
    kavanozdaki beyinin seçilmesi nasıl mutlu etti valla, hey hey hey. tabii ki bi blogstar o.
    :)
    evet, bi süre sona eğlenmek üzere.
    :)

    YanıtlaSil
  2. tüm kazananlara ve tüm oy kullananlara tebrikler...
    emeğine yüreğine sağlık muhtarım..

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaşlarımı gönülden kutlarım, kötü günlerde bu sonuçların hepsine moral olmasını diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. BBM'nin başta mutharlık çalışanları olmak üzere her üyesine teşekkürler. Ve tüm kazananları kutluyorum. Tüm oy verenleri de kutluyorum. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. kazanan tüm blogcanları kutluyorum...bu çalışma konusunda da sizi ayrıca kutluyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ödül alan ve oylamada adı geçen tüm blog yazarlarını tebrik ederim. Oyları ile sevdiği blog yazarlarını destekleyen tüm katılımcılara da ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. merabaaa.
    hediyelere, kitaplara bakmıştım.
    hepsi de çok iyi kitaplardı.
    bana düşebilecek hediyeleri, kanalizasyon balığı cessie, birden fazla ise bir de fiyuvfit semmma'ya gönderirseniz çok sevinirim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır ama rica etsem bana kargo adreslerini yollasalar...ayrıca plaketini de burada yayınlayayım ve deep plaket kolleksiyonu yapayım olur mu??? :)))

      Sil