29.06.2013

Blooggerlar Çalıyor: İLK PROJE TAMAMLANDI

EVVEETTTT İLK PROJE:
 "HER ŞEY SERMAYE İÇİN SEVGİLİM"
  TAMAMLANDI....
VE ÖYLESİNE GÜZEL OLMUŞ OLMUŞ Kİ BEN BU PROJEYE "İLK" TAKISINI EKLEYEREK DEVAMINI BEKLEDİĞİMİ BELİRTMEK İSTEDİM....
BAKALIM SİZ DE BENİMLE AYNI FİKİRDE OLACAK MISINIZ???
HAYDİ DİNLEYELİM İLK PROJEYİ:

Bloggerlar Çalıyor'ra katkısı olanları  Proje sahibi: Yufkayüreklikelgöbekli 'den tanıyalım:....



#BloggerlarÇalıyor projesi kapsamında bir gurup blog tutan insanın imece usulü, herkesin her bir enstrümanı/sesi kendi imkanlarıyla kaydetmesinden oluşturduğumuz bu uzun mesafe kanal kayıt düsturuyla tamamladığımız şarkıyı sizlere iftiharla sunarız.
Peki kimler mi sunuyor? 

- Fikri ortaya atan, miksleri yapan ve projeye bongo ile katılan yufkayureklikelgobekli (yufkayureklikelgobekli.blogspot.com/)

- Projeye davuluyla katılan, aramızda en profesyonel kaydı sunmuş ve resmen grubun uğuru olan Mr. Patates (sercangulsumogluofficial.blogspot.com/)

- Projenin fikir aşamasının oluşmasında büyük katkısı ve tamamlanması için en az benim kadar hevesli olan akustik gitarıyla BangBang (bonappe.blogspot.com/)

- Kalemi kadar penası da kuvvetli Debriyaj (debriyaj.blogspot.com/)

- Bası ve sesiyle, onca işinin arasında vakit ayırıp projenin tamamlanmasını sağlan ZeyneptunJupiterdim (zeyneptunjupiterdim.blogspot.com/)

- Blog camiasına yeni katılan güçlü ses SenbonZakura (attmuzik.blogspot.com/)

5 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldım!
    Harika bir çalışmaya olmuş,emeği geçen bütün arkadaşları tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş bayıldım :)
    Emeği geçenleri tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize yüreğinize sağlık.. şarkı süper olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Grup adina tebrikleri kabul edip tesekkurlerimi sunuyorum :) daha nice guzel sarkilarla birlikte olmak dilegiyle, bizi takip etmeye devam edin.

    YanıtlaSil