2.06.2013

Duyuru: Gezi Parkı

Gezi Parkı ile başlayan bu tepkiler sırasına yaşanılanları bildiğiniz gibi medya görmezden geliyor...

yayın yapan 2-3 TV var...

biliyorum  bloggerlarımızın çok büyük bir kesimi de fiilen tepki göstermek için meydanlarda...

twitter ve face yoluyala  elinizden geldiğince yayınlıyorsunuz...

elinde akıllı telefonu olan arkadaşlar aşağıda verceğim detayları not ederek fırsat buldukça buradan yayın yapabilirler... aynen twitter  mesajı yollar kadar kolay...

şu anda ben Halk tv seyredemeyenler için fırsat bulduğum kadar Halk TV yayınlarını buradan da aktarmaya çalışıyorum... (Benim halk tv ile alakam yok sadece bir izleyiciyim yanlış anlaşılma olmasın)

sizler de bunu yapabilirsiniz... ister aşağıdaki hesabı kullanın ister kendiniz yeni hesap açın... ustream de aynı şekilde...hesap açmaya musait... ikisinde de ücretsiz hesap olanağı var...

link:  http://www.ubroadcast.com/show/gezi-parki--istanbul

kullanıcı adı: Muhtar

şifre : BlogMuhtar13    
(büyük küçük harfe dikkat lütfen)

hepinizi seviyorum....

kolay gelsin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder