25.08.2013

Mutfak Dili'nden (Ç)alıntı blog UYARISI

Mutfak Dili'nin UYARI yazısını aynen yayınlıyorum ve gerekenin yapılması konusunda herkesin hareket etmesi gerekiyor. Bu arkadaşın bir özürü olabilir mi sizce?
şimdiye kadar rastladıklarımla veya  ilettiklerinizle mukayesede ilk defa böylesine rastladım... 
siz de bir bakın derim... ve onaylıyorsanız kırmızı listemize ilk olarak bu "Kolay  Yemek"  blogunu koyalım diyorum....


Mutafk Dili'nin UYARI yazısı:


Bu bir uyarıdır http://www.kolay-yemek-tarifleri.net/ sitesi ve tariflerimi yayınlarımı çalıp izinsiz yayınlayan tüm siteler için.

  Yani MUTFAK DİLİ.blogspot.com adresinin tüm yayınları otomatik olarak bu siteye yönlendirilmiş durumda.. Hatta uyarı yazısını bile utanmadan yayınlamışlar.. 


devamı....


2 yorum:

  1. Kesinlikle kırmızı listeye alınmalı, bir programla tüm yemek bloglarının yazılarını kendi sitelerinde yayınlıyorlar. Çalarken bile emek harcamıyorlar. :(

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler.. Ne yapariz nasil yapariz bilmiyorum ama resmen sinri krizi geciriyorum..
    Yayinlarin otomatik olarak o sayfada yayinlanmasi deli edecek beni..
    Ne gib onerileriniz var lutfen soyleyin ..

    YanıtlaSil