1.12.2013

Pazar Günü Ziyaretinde Uzak Doğu Fanları :)

2013 yılının son ayının, ilk gününde hepinize merhabalar efendim :) Bu yeni yılla ve bitirmek üzere olduğumuz eski yıl ile ilgili ne çok yazı okuyacaksınız kim bilir, ben başlatayım bu furyayı, eksik kalmayayım istedim :) 

Neler yaptınız, yapmak istediniz ve yapamadınız düşündünüz mü hiç? Neleri kaybettiniz ve neler eklendi hayatınıza bu sene? Aralık ayını seviyorum çünkü bitişlerin de güzel olduğuna alıştırarak kendimi büyüdüm ben. Yas tutmak yerine gidenlerin ardından, bir sonraki güne gözümü dikmesem hayatım nasıl olurdu düşünmek bile istemiyorum. Umarım bu ay, içinde bulunduğumuz yılın son ayı, size unutulmaz güzellkiler yaşatır ve hala iz bırakmadıysa 2013 hayatınıza, işte bu ay gülümseyerek anımsanır. Haydi başlayalım turumuza :)   
 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder