5.01.2014

Pazar Günü Ziyaretinde Şehir Şehir Gezmeler "Adana"



Yeni yılın ilk pazar gününden hepinize merhaba :) 2013'ün son pazarından bir fark var mı, benim için yok aslında milli piyango çıksaydı olabilirdi belki :) Gerçi yeni kelimesi girince işin içine bir tazelenme, bir umut, bir heyecan olmuyor değil. Biraz daha enerjik hissettiğimi itiraf ediyorum. İşin özü; görüntü, yaşananlar ve geriye kalan pek çok şey aynı ama hisler biraz değişik :) 



Bu hafta pazar günü ziyaretini nasıl hazırlasam diye düşünürken; şehre göre bir gezi yapalım dedim. Sizi bilmem ama bu adres benim işimi çok kolaylaştırıyor. Sol tabloda en altta Şehir kategorisinden Adana'yı seçtim. Sizler de BBM ailesine üye kendi ilinizden yazarları buradan keşfedebilirsiniz.

Tabi ki ilk sırayı Adana aldı. Adana'ya daha önce gittiniz mi, Adana'lı arkadaşınız var mı bilmem ama, ben daha önce çok sevdiğim ve gün itibariyle 14 yıllık arkadaşımı ziyaret etmek amacıyla bir kaç yıl önce Adana'ya gitmiştim. Gerçekten de çok büyük, gelişmiş bir şehir. Çok lezzetli yemekler yedim, çok güzel yerler gördüm ve ne kadar sıcak olduğuna birebir şahit oldum :) Yukarıdaki fotoğrafı da Çukurova Üniversitesi'nin kampüsünden çekmiştim. Diğer iller için fotoğraf istiyorum şimdiden söyleyeyim, sırada Ankara var :) 

Bakalım Adana'dan okuyucularına seslenen yazarlarımız neler paylaşmış, gezimiz başlasın :)

 
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder