9.02.2014

Pazar Günü Ziyaretinde Balıkesir'deyiz :)

(Görsel Kaynak : Türkiye.net)

İşim nedeniyle daha önce gitme fırsatı bulamadığım Balıkesir'e son iki yıldır hemen hemen her ay gidiyorum. Çok sevdiğim bir arkadaşım da Bandırma'da yaşıyor, bu nedenle eskiden beri sevmişimdir Balıkesir'i :) Ben şehirleri sevdiğim insanlarla özdeşleştiriyorum sanırım. 

Balıkesir'in mis kokulu sabunları, tadına doyum olmayan zeytin ve zeytin yağlarından ziyade, havasından mıdır suyundan mıdır bilmem ne yesem bayılıyorum Balıkesir'de. Bir simitçi var inanmazsınız resmi evrak beklerken bir kurumdan, gidip dört saat oturup tezgahta ne varsa tadına bakar, yer mi bir insan? Ben ve iş arkadaşım yaklaşık 5 kilo aldık bu Balıkesir ziyaretlerimizde :) Balıkesirliler çok sıcak ve yardımsever insanlar. Neşeliler ve hemen kanınız kaynıyor tanışınca. Umarım bu güne kadar varlığını sürdüren doğal güzelliklerini aynı özveri ile korumayı başarır kentin insanları. 

Bu hafta Balıkesir'den okuyucularına seslenen blog yazarlarına konuk oluyoruz. İl il gezmeye başladığımız güzel ülkemizin kıymetli yazarlarının kapılarını çalıyoruz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder