25.04.2014

YANINDAYIZ SUİ..


Ben Sustum Onlar Konuştu ( http://suicolour.blogspot.com/ ) bloğunun yazarı, değerli Sui arkadaşımız!
Gerçek yaşamda sağlıklı normal ilişkiler kuramayan, zavallı, acınacak durumda olan bir tacizci tarafından rahatsız edildiğin ve yazıların çalındığı için blogtan soğumuş görünüyorsun.
Şunu bilmeni istiyoruz ki seni seven ve blog yazılarını severek takip eden arkadaşların dostların olarak her zaman yanındayız.
Biliyorsun aramızda hukukçu, avukat arkadaşlar da var. Hukuki süreç başlarsa desteğimizle yanında olacağız.
Bu insanımsı yaratıklara pabuç bırakma ve Bloğunu kapatma lütfen!
Bir an önce aramıza geri dön lütfen!

7 yorum:

  1. Hiç öyle şey mi olur?
    Pes etmek yakışır mı?
    Sui, seni hiç tanımıyorum ama lütfen blogunu aç!

    YanıtlaSil
  2. Bence de kapatmamalı blogu, Sevgili Zeugma'nın mücadelesi sonuç verdi onu mutlaka okumalı...

    YanıtlaSil
  3. Bende diyorum nerelere gitti :\
    geri dön lütfen.

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki yaşamış olduğum sıkıntı kişisel bir hal aldığı için blogumu yeniden açmayacağım. Desteğini esirgemeyen BBM ailesi ve yorum yazan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.yeniespriler.com
    yeni espriler,
    espiriler

    YanıtlaSil
  6. kararına saygı duymakla birlikte üzüldüm. ne diyeceğimi bilemiyorum. dönseydin sevindirirdin..

    YanıtlaSil
  7. Sui hadi orayi kapadin tamam da , sana bir sey yazmistim twitter da ; komple soyutluyorsun sanirim kendini

    YanıtlaSil