19.05.2014

YENİDEN COLDPLAY: GHOST STORIES

Blog: Defter'den Notlar




2000 yılındaki ilk albümleri Parachutes'den bu yana naif şarkılarını kulaklarımıza fısıldayan Coldplay, 3 yıllık aranın ardından altıncı stüdyo albümleri olan Ghost Stories'i bugün itibariyle dinleyicileriyle buluşturuyor.

devamı....


not: BBM ilgili sayfasında  değişiklik yapıldığından burada paylaşıldı, daha sonra ait olduğu BBM sayfasına taşınacaktır. (bu arada lütfen "benim karakterim" ikonlarınızı yollamayı unutmayın. detaylar için buradan )



5 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben ters1köşe bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer aldığı bloğuma bir süredir yazıyorum.sizin bloğunuzu da çok beğendim :) benim bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben geldimmm bakayım burda neler ne keşfedlmemiş bloglar var^^

    YanıtlaSil
  4. Evrenin her hangi bir yerinden koşarak geldin, biliyoruz. Çünkü burası senin yerin. Unutma! Bu fanzin, kuruyan her şeyi yeniden ıslatmak ve nihayetinde yeşertmek isteyen herkesin. Sen de yazılarını göndererek, ıslatabilirsin yaşamı, doğayı, insanlığı, umudu, çocuk gülüşleri...

    Kuru Fanzin muhtemelen hafta bir sayı çıkmak üzere piyasaya sürüldü. Sen de Tüm Türkiye'ye basılı olarak ulaştırılacak olan bu fanzin'de yazmak istiyorum diyorsan, hemen tıkla > Kuru Fanzin

    YanıtlaSil